תלונה נגד נספרסו ישראל – לא מאפשרת ללקוח להנות מהקפה

תלונה נגד נספרסו ישראל אשר נשלחה על ידי אלעד אלמקייס:

רכשתי מכונת קפה נספרסו בעמדה של החברה, הנמצאת בסניף אלמ באר שבע. נציגה של החברה הבטיחה הנחה של 50 שקלים עבור הקפסולות שהזמנתי דרכה במידה ואני רוכש מכונה בסכום של 1200 ש”ח. וכשהתקשרתי לברר בנוגע להזמנה בכל שיחה טענו בחברה שחסר להם מספר מכונה. ולאחר מכן חשבונית מס. ובכל שיחה שנגמרת באי הסכמה ביננו ומבטיחים לחזור אלי. לא חזרו אלי אף לא פעם אחת. ומה שיצא מכל הסיפור הזה שאני תקוע עם מכונת קפה ללא קפסולות. ואף נאמר לי שאין לי אחריות על המכונה למרות שנאמר לי ע”י הנציגה במקום שהיא מפעילה לי אחריות לשנה מרגע הרכישה.

פנינו אל חברת נספרסו ישראל על מנת לקבל את תגובתה.

לחצו כאן על מנת לקבל מידע על חוק הגנת הצרכן.