תלונה נגד נספרסו ישראל – לא מאפשרת ללקוח להנות מהקפה
תלונה נגד נספרסו ישראל אשר נשלחה על ידי אלעד אלמקייס:
רכשתי מכונת קפה נספרסו בעמדה של החברה, הנמצאת בסניף אלמ באר שבע. נציגה של החברה הבטיחה הנחה של 50 שקלים עבור הקפסולות שהזמנתי דרכה במידה ואני רוכש מכונה בסכום של 1200 ש"ח. וכשהתקשרתי לברר בנוגע להזמנה בכל שיחה טענו בחברה שחסר להם מספר מכונה. ולאחר מכן חשבונית מס. ובכל שיחה שנגמרת באי הסכמה ביננו ומבטיחים לחזור אלי. לא חזרו אלי אף לא פעם אחת. ומה שיצא מכל הסיפור הזה שאני תקוע עם מכונת קפה ללא קפסולות. ואף נאמר לי שאין לי אחריות על המכונה למרות שנאמר לי ע"י הנציגה במקום שהיא מפעילה לי אחריות לשנה מרגע הרכישה.
פנינו אל חברת נספרסו ישראל על מנת לקבל את תגובתה.
אכשתי מכונת קפה לטיסימה טאצ׳ בנובמבר 2018 שכבר היתה בתיקון פעמיים שלוש. מהתקשרתי המון פעמים לנספרסו כדי לבדוק מה עם הצכונה. נשלח שליח והביא לי מכונה חלופית שונה ממה שיש לי ולא כפי שביקשתי. צלצלתי המון פעמים לנספרסו וחזרו אליי פעם אולי פעמיים ולא עזרו. קיבלנו הדרכה בטלפון מנציגה שלא הצליחה לעזור והמליצה לשלטח את הצכונה לתיקון.
סירבתי מכל וכל לתיקון המכונה ודרשתי מכונת קפה חדשה. לא אסכים לקבל מכונת קפה מתוקנת פעם שלישית. מרגישה שנספרסו מזלזלים בלקוח. טכנאים ושליחים אמרו לי שמכונת קפה לטיסימה טאצ׳ בעייתית ומלאת תקלות. הנני מבקדת לאור עוגמת המפש, חוסר התייחסות ללקוחה נאמנה, לא קיבלה שירות עד תום , מגיעה לי מכונת קפה חדשה באותה עלות שרכשתי את המכונה.
עדיין ממתינה המון זמן למענה ותשובה וטרם קיבלתי. לא אקבל בשום אופן את המכונה שנשלחה לגרנד קניון בחיפה ובעקשתי מניתאי חיון מכונת קפה חדשה לגמרי. לא אתפשר.
ירדן
נספרסו חברה בזיון פשוט בזיון
יש לי מכונה שלהם עם מקציף ואחרי שנתיים התחיל להתקלף כל הציפוי הפנימי של המקציף
אחרי 3 שנים כבר כל התחתית נהייתה מקולפת ובצבע חום מגעיל
ועוד יותר מגעיל אחרי שמחממים חלב על זה
נספרסו לא מוכנים להחליף לי את המקציף בטענה שאין אחריות ואני בתגובה אמרתי להם שלא אזמין יותר קפסולות מהם עד שהמקציף יוחלף על חשבונם . אני לא מוכן לשים אפילו שקל מהכיס שלי על זה.
זה פדיחה שלהם ושיקחו אחריות על המוצר שלהם.
רק אזכיר שאני לקוח שלהם מעל 10 שנים והחלפתי 3 מכונות .
אז אם זה היחס שלהם ללקוח ותיק זה פשוט בושה .
הם מוכנים להפסיד לקוח ותיק שקונה 300 שקל קפסןלות כל חודש בשביל מקציף שעולה להם 100 שקל .
זה החברה ככה הם …
אני הייתי חושב פעמיים אם לקנות מכןנה מהם.
אכזבה משירות גרוע! אחרי הרבה סבלנות טלפונים הסברים ונסיונות שקרים שנאמרו עי הנציגים והתנהגות לא הולמת של השליח עדיין לא קיבלתי את החבילה שלי שהזמנתי ושילמתי מחיר יקר יש לציין
זה התחיל בזה שהשליח הביא לנו חבילה לא נכונה קורה טעויות עושים ..מיד התקשרתי אליו והסברתי אמר חי שהוא יברר ויחזור אליי מה שלא קרה כמובן והייתי צריכה לרדוף אחריו ואחרי השירות
יום למחרת שוב סבבה טלפונים נאמר לי שיחליפו את החבילה באמת השליח בא בצהריים ולקח את החבילה מה ששכח זה להביא לי את החבילה שלי ושוב סבבה טלפונים
השליח החליט שלא מתאים לו והוא לא מגיע לספק לי את החבילה דיבר בגסות וחוסר כבוד אף צעק וניתק את השיחה )כל השיחות מוקלטות(
והינה עבר עוד יום מ8 וחצי בבוקר טלפונים לשירות לקוחות שהבטיחו שהובילה תגיע וכלום
בשעה 3 וחצי שוב התקשרתי לברר ונאמר חי שהובילה.תגיע עד 21 בלילה מה שלא נשמע הגיוני כי הרי ידוע שאתם לא עובדים בשעה כזו
ואז שוב שיחה שנאמר לי שהחבילה שוב לא.תגיע היום ושזה המצב הנתון
איפה השירות?
איפה ההגינות?
איפה כבוד הלקוח?
ואיפה הפיצוי ?
עדיין ממתינה לתשובות וגם לחבילה שלי שאגב התשלום כבר אצלכם אז מה אכפת לכם..
בושה
שירות גרוע חוויה רעה
חברה על הפנים באמת בזיון,
בזמן הזמנת קפסולות מבטיחים מבצע ,אך כאשר השליח הביא לי לבית שמתי לב שחיובו אותי מחיר מלא , התקשרתי למוקד ששם ענו לי בזלזול בטענה שאין מבצע כזה בכלל ,ביקשתי שיזינו לשיחה עם הנציג -אמרו שיחזרו אלי ,אחרי שבוע כמובן אף אחד לא התקשר , התקשרתי למוקד ששם הם הודו בטעות אך יתנו לי רק חלק מהמבצע
ושביקשתי להחזיר את המוצר סירבו בטענה שאין החזר של מוצרי מזון
פשוט שירות מזעזע שקיבלתי כעת ממנהל בשם צחי אשר ניתק את השיחה מאחר וביקשתי לשוחח עם מנהל מעליו
פשוט ביזיון של שירות
שלחתי מכונה לתיקון אחרי שנאמר לי שעשו לי טובה למרות שיש לי עדיין אחריות
את המכונה החזירו לי ללא מיכל מים והמנהל מאשים אותי על כך ששלחתי את המכונה עם האביזרים
שבועיים לבוא לקחת ולהחזיר את המכונה
עכשיו עושה לי טובה אם ישלח לי לשבוע הבא מיכל מים
איך בדיוק אמורים להפעיל ולבצע שימוש במכונה ללא מיכל מים ?