תלנה נגד Booking.com – ביטלו הזמנה למלון בשל רישום יתר
תלונה נגד Booking.com של דנה מגן:
שלום רב, לפני כשמונה חודשים ביצעתי הזמנה של יחידת נופש עבור נסיעה של משפחתי ליער השחור. בשל היותנו 6 נוסעים, היה קשה למצוא דירה המכילה 6 מיטות בתנאים סבירים. לפני מספר ימים קיבלתי הודעה שהמלון ביצע אובר בוקינג ולכן ההזמנה מבוטלת. לצערי לא הצלחתי למצוא יחידת דיור בסכום שמתקרב אפילו לזו שהזמנתי בעבר. לצערי לאחר מספר טלפון והמון מיילים טרם נפתרה הבעיה ומקומות הלינה אוזלים מדי יום. עלי לציין שהמלון הוזמן שנה לפני הנביעה בדיוק כדי למנוע בעיית איכלוס למשפחה ומחיר סביר. אודה לעזרתכם מה אומר החוק בנושא זה. אני אובדת עצות. תודה, דנה מגן
פנינו אל Booking.com לצורך קבלת תגובתם.
פשוט ביזיון ! אני הולכת לפרסם בכל פלטפורמה אפשרית את הביזיון שקורה בחברה שלכם !
אתם מתווכים לדירה שהתמונות רחוקות מהמציאות בדירונית באילת . שהתמונות המוצגות על פניו מראות דירה נחמדה . אבל לצערי המצב הוא פשוט מבזה !!!! את דלת הכניסה אי אפשר לפתוח עד סופה כי יש מכונת כביסה שמפריעה . דירה מלוכלכת , ריהוט הרוס , קירות מתקלפים , בלויים , בלטות שבורות . קומה 3 ללא מעלית , מה שלא צויין באתר . ריח של עובש וסירחון . מיותר לציין שכל החדר מדרגות מוזהם , זבל שפוך בכל החדר מדרגות . משווק של הדירה אמר לנו תזדרזו אין לי זמן . והוא מעוניין לחייב מחיר מלא ? . נסענו 5 שעות בערב חג מצאנו את עצמנו בתוך רכב כי אין לנו לאן ללכת ואיםה לישון עם 2 ילדים ???
חשבנו שנמצא תשובה ומענה אצל הממתווך שממנו קיבלנו את ההזמנה ולהם השארנו פרטי אשררי בצורה מאובטחת . לצערי קיבלנו שירות מבזה גם מחברת בוקינג היקרים . פשוט הסרת אחריות , אנחנו מבחינתנו עוברים לתביעות משפטיות , כי אפילו פרטים של בעל הדירה אין לנו . רק של המשווק שמעוניין לקבל את העמלה שלו .
ביזיון ולא מעבר . לצערי נתראה בבית משפט.
אריאל שלום,
קרה לנו מקרה דומה לאחרונה.
הגענו למלון בתנאים שכל קשר בינם לבין התמונות בבוקינג הוא מיקרי, בנוסף מקום על כביש ראשי ורועש.
עזבנו את המקום והודענו לבעל המלון ולבוקינג.
כיון שבוקינג העבירו למלון את הכסף מראש, הם מתנערים מאחריות – (נוח להם להגיד שזו "מדיניות המלון" ושנפנה אנחנו למלון. כמובן שפנינו עוד לפני-כן למלון, אבל הם כבר קיבלו את הכסף, ומה איכפת להם מלקוחות לא-שלהם?!).
בקיצור אנחנו שוקלים את הצעדים הבאים ואשמח לשוחח איתך,
אני הזמנתי ברומניה ב וליוג valiug חדר בוילה 'יני' וכשחיגענו זה הייה מלוכלך החדרים לא מסודרים פשוט זבעה אחד גדול שילמתי לבוקינג מרושא ואנחנו עזבנו את המקום אני רוצה את הכסף שלי בעזרה זה שערוריה לתת למקום כזה להיות ברשימה כתבתי חוות דעת והבוקינג לא פרסם
הזמנה דרך בוקינג מבטיחה רק דבר אחד:
עמלה גבוהה שהמלון ישלם לבוקינג.
הזמנו מלון למעלה מחצי שנה מראש.
כשהגענו למלון הפקידה אמרה שהמלון לא אישר את ההזמנה לבוקינג ולכן אין לנו חדרים (וזאת למרות שהייתה תכתובת עם המלון באמצעות בוקינג לגבי פרטים שונים).
התנהגות הפקידה רמזה שאין מדובר במקרה יחיד.
בזבזנו כשעה וחצי בשיחות והמתנות מול בוקינג שהציעו לנו מלון אחר נחות מחוץ לעיר וכך על פי בוקינג העניין נסגר.
היינו אחרי 9 שעות נהיגה ומספר שעות של טיול רגלי ובחרנו ללכת לישון מחוץ לעיר וויתרנו על ארוחת ערב כדי שנוכל להמשיך בטיול ביום הבא.
רוצים מלון?
תזמינו ישירות !!!!
שלום רב,
הזמנתי באתרכם סוף שבוע במלון אידלסון ברחוב אידלסון 13 בתל אביב. במשך כל סוף השבוע לא היו מים חמים ולא התקלחנו כ3 ימים. בנוסף, המים בשירותים פעלו בזרם חלש שלא איפשר להשתמש בהם כראוי.. את מנהל המלון ניסינו לתפוס במשך יומיים והוא לא ענה ולא חזר אלינו. כשהגענו בתלונות לקבלה, הנציג הודיע כי המשמרת שלו הסתיימה והוא ברח מבלי לעזור. זו הייתה חוויה איומה ואני דורשת לקבל את כספי בחזרה.
למישהו יש מייל תלונות לbooking
כדאי לדעת עוד דבר שקורה והא חמור ביותר
הזמנתי מלון דרך בוקינג בתחילת פברואר השנה. ביטלתי את העסקה כעבור מספר ימים וקיבלתי הודעה מחברת בוקינג שזה בוטל ובחינם (כפי שמצויין גם בתנאי הזמנה וביטול לגבי המלון שהזמנתי). אלא שבפועל חייבו אותי על העסקה. לאחר שהייתי צריך להשקיע שעות כדי לאתר את מקור החיוב (השם של החברה המופיע באתר בוקינג והשם שהופיע בדפי האשראי לא היה זהה), שלחתי לבוקינג את תלונתי. ההתייחסות הייתה דלה ולא אחראית ואמרו לי שיחזירו לי את הסכום תוך 90 יום. כדאי לדעת- לבוקינג אין אחריות על מחדלים שקורים, כך שתוכלו למצוא עצמכם מחוייבים גם אם קבלתם אישור על ביטול עסקה ללא עלות.
מעוניינים לבטל הזמנה שבוצעה במרץ תקופת קורונה ובוקינג לא מוכנים לבטל
ההזמנה בוצעה דרך בוקינג מה 27.2-29.2 למלון coco ביוון וחייבתם את הלקוחה על 1389 שקל אבל בגלל הקורונה לא טסו בסוף- המלון אומר שאין להם בעיה להחזיר את הכסף אבל בוקינג לא מוכנים להחזיר את הכסף , אך לפי המדיניות שלכם כן ניתן לבטל את ההזמנה לפי מדיניות המלון ואם המלון מאשר לא ברור מדוע בוקינג מתעכבים בביטול והחזר כספי. על פי חוק מדובר בכח עליון אשר לא אפשר היציאה לטיול- ולכן ע"פ חוק בוקינג מחויבת להחזר כספי. במידה ולא נקבל התייחסות נאלץ לפנות למועצה לצרכנות נבונה- לטיפולכם אודה
הזמנו חדר וההזמנה אושרה למחרת קיבלנו מייל שהפרטי אשראי לא עברו בהצלחה התקשרנו מהר לחברה והם הודיעו שאם אנו לא באים עד 3 ההזמנה תבוטל הגענו ב11 בבוקר והודיעו לנו שההזמנה בוטלההה התאכזבנו נורא וגרל לנו לאכזבה עוגמת נפש וצער זה היה מוטל אביב לא ממליצה בכלל!!
הזמנו מלון בסנטוריני דרך בוקינג. החדרים היו על-הפנים, פונים לכביש ראשי ובאמה ירודה ביותר. הלכנו לחפש מקום אחר. כשמצאנו ביטלנו את ההזמנה במלון וגם הודענו לבוקינג. המלון מתנער בגלל שנוזמן דרך בוקינג ולטענתם יש להם חוזה איתם. בוקינג לא מוכן לעזור, בגלל שצריך אישור על ההחזר מהמלון!
מצב הזוי, לא קיבלנו שום שירות ולא מוכנים להחזיר את הכסף למרות שקיבלו עמלה.
לא מומלץ להזמין דרך בוקינג.
אני לא ממליץ לבצע הזמנות בבוקינג…
מרגיש אכזבה ועבדו עליי בגדול…
הזמנתי חדר במלון בירושלים עם ביטול חינם של ימיים למרות שאת ההזמנה ביצעתי כמעט שבוע מראש…
לאחר יום וחצי המחיר נחתך לחצי…מאכזב…
לא אמליץ לחברים שלי לבצע יותר הזמנות דרך בוקינג ..
שימצאו אתרים אחרים…אכזבה..
גם השרות לשאול ולדר ים נציג על הפנים..
צריך עורך דין צמוד על כל הזמנה…
אל תזמינו בבוקינג…
או תמתינו עד יום לפני הנסיעה ..המחיר יהיה חצי …
מאוכזב ברמות
שלום רב
הזמנתי מלון דרך אתר BOOKING מתאריך 21/12/22 עד 25/12/22 ב GALLERY PALACE .
שילמתי 1270 ₪ בכרטיס אשראי ישראכרט.
קיבלתי באס אם אס שהקדימו את הטיסה שלי, על כן עזבתי את המלון ב 24/12/22 ( יש לי אשור עזיבה/תקופת שאיה )
כאשר עזבתי את המלון רציתי לשלם במזומן או בכרטיס אך נעניתי שזה הזמנה דרך BOOKING ולא ניתן.
מנסה להזדכות על יום ( עזבתי יום קודם את המלון ) מול BOOKING לא מצליח, נראה לי שמערכת אוטומטית עונה לי במייל ולא אדם.
מקבל מהם תשובה כל הזמן שלא ניתן לשנות את ההזמנה.
מה היה קורה אילו הייתי מגיע למלון ולא היה מוצא כן בעיני והייתי עובר לאחר, גם אז היו מחייבים אותי במחיר מלא?
אבקש עזרא
תודה
בוקינג ביטלה לנו את ההזמנה בדקה ה-99 כשאנחנו עושים צ׳ק אין בנתבג, וחייבה אותנו במלוא הסכום!!!
למרות שציינו בהזמנה שנעשתה שבועיים מראש, שההגעה שלנו למלון תהיה בין 21:00 ל-22:00, רק ביום ההגעה בעודנו עושים צ׳ק אין לטיסה לנאפולי נזכרו בעל המלון ובוקינג להודיע לנו שאם לא נגיע עד 18:00 ההזמנה תבוטל! מכיוון שההגעה בטיסה ולא הייתה לנו שליטה על כך, לא האמנו שאכן ייתכן כזה מצב. לצערנו בוקינג שדרכה עשינו את ההזמנה שלחה אותנו לבעל המלון, ובעל המלון שלח אותנו לבוקינג, השורה התחתונה שלא קיבלנו ברגע האמת מענה מבוקינג, אפילו לא אישרו לנו להגיע למחרת (שהרי שילמנו על 4 ימים ומתוכם ננצל 3) נשארנו ללא מלון אבל חויבנו עבור ההזמנה במלוא הסכום! מכיוון שמדובר בשבוע עמוס מאוד תיירותית (חגיגות תחילת שנה) יש לנו תחושה שמדובר ברישום יתר של המלון, שהרי מדוע לא אפשרו לנו להגיע יום למחרת אם החדר הוזמן ל-4 ימים?
מאכזב שכך מתנהלים בעלי מלון, ומאכזב עוד יותר השירות של בוקינג שמדמש כמתווך שאינו נאמן ללקוחותיו.
זה בדיוק מה שקרה לנו עם בוקינג. בעל המלון טוען שבוקינג ביטל ובוקינג טוען שהם ביטלו. אף אח לא לוקח על כך אחריות. רציתי לדעת אם קיבלתם את הכסף בחזרה?