תלונה נגד קבוצת שחר – עיכובים בתיקוני צנרת
תלונה נגד קבוצת שחר של יוסי עזרא:
שלום לכם:
אני פונה אליכם כי אני מבוטח בחברת "הפניקס" והיה לי לפני 4 חודשים פיצוץ בדוד השמש, חברת "הפניקס" הפעילה את נותנת השירות שלה "קבוצת שחר" ושם מטעמם שלחו לי אינסטלטור. אינסטלטור בשם אלעזר הגיע אליי ומהתחלה לא נתן לי שירות כמו שצריך. הבן אדם קבע איתי דרך קבוצת שחר מפגשים ופשוט לא עמד בזמנים.
בהתחלה האינסטלטור הגיע פירק לי את הבית החליף לי את הצנרת וזהו מאז הוא נעלם המתנתי חודשיים וחצי (חודש מרצוני כדי שיתייבש הבית) ושום דבר לא נפתר. לאחר מכן הגיע האינסטלטור והתחיל לרצף לי את הבית הריצוף לא היה תקין לאחר מכן הגיעו עוד 3 אנשי מקצוע ורק בפעם הרביעית!! הורכבו המרצפות כמו שצריך. כל זה שוב עם פגישות שנקבעו והאנשים לא הגיעו בזמן\לא הגיעו בכלל. לאחר הריצוף חשבתי שהכל מאחורי וטעיתי, אנשים מחברת הביטוח היו אמורים להגיע אליי עם חתיכת עץ (דיקט) שיהיה מאחורי הכיור מטבח שלי כדי לחסות שם את חוריי הצינורות, קבעו איתי על בחור שיגיע אליי וכרגיל האנשים לא הגיעו , שוב נתקלתי בבנאדם בשם אלעזר שאמר לי שהוא מגיע עוד שעה ושוב עוד שעתיים ושוב עוד 3 שעות וחיכיתי לו עד 12 בלילה ובסוף הוא כיבה לי את הפלאפון ולא הגיע!. והינה לאחר שעברתי את עניין הדיקט בהרבה עצבים גם העניין עם הצבע לא טופל כמו שצריך נכון לתאריך 26.3.15 נקבע לי הכנה לצבע בין השעות 3 ל7 ועכשיו 7 וחצי והבן אדם שאחראי לא הגיע אליי ובגללו אני בבית סובל מעצבים כי אין לי עם מי לדבר.
דיברתי עם חברת הביטוח "ביטוח אישי" ששם יש לי סוכנים והם לטענתם אומרים לי שאין מה לעשות מול הגוף הזה "קבוצת שחר" כי אין תחרות בכלל בענף ורוב חברות הביטוח נמצאות או עם "קבוצת שחר" או עם "פני" ולא יכול להיות ואני בטוח שעוד אנשים רבים כמוני יעברו את עוגמת הנפש והסבל וההמתנה והימי עבודה שהתבזבזו להם לשווא כי הם עושים מה שהם רוצים
יש לי הקלטות, קבלות, צילומים שמוכיחים את כל הזלזול שחוויתי בכל ה4 חודשים האחרונים.
אשמח מאוד לעזרתכם
בכבוד רב יוסי
פנינו אל קבוצת שחר לצורך קבלת תגובתה.
שוקלים הגשת תביעה ייצוגית – צרו קשר עם עורך דין תביעות ייצוגיות.
עוגמת נפש מההתנהלות של שחר צנרת. לפני מעל חודש הם שלחו בעל מקצוע לתיקון הצנרת ושברו קיר חיצוני באמבטיה לשם כך. היחס של העובדים מזלזל ומבזה ומאז אחרי הרבה שיחות והמתנה בבית לבעל מקצוע שלא טרח להגיע, עדין הקיר שבור. הגיע שמאי מטעמם ולטענתו אכן היתה רשלנות של העובדים אך שום דבר לא עזר. את הכסף הם קיבלו ואנחנו שירות לא קיבלנו, רק עוגמת נפש ופחד שיכנסו לי חולדות. יש לי ילדים קטנים בבית. לצערי חברת איילון שאחראית על מתן השירות לא עובדים עם עוד חברות ומאלצים את הלקוחות שלהם לקבל שירות לקוי משחר צנרת.
חברת שחר היא מתכון לאסון. חברה שחרטה על דגלה שירות גרוע ורמאות. תחום ההתמחות הייחודי שלהם הוא ניצול לרעה של קשישות חולות סרטן (כמו אמי), וגזילת כספן במרמה – רצוי ע"י "אינסטלטור" עם כיפה על הראש שלא זו בלבד שלא תיקן אלא גם קלקל, ותוך כדי גניבת הכסף – מטרת ביקורו העיקרית – גם המליץ כמובן על חבר שלו שמתקן מזגנים. אם כבר אז כבר.
אני מבוטח בחברת בביטוח שירביט. לפני מספר ימים ארע אצלי פיצוץ בצינור שבגינו נאלצתי לסגור את הברז הראשי.
חברת שירביט הפנתה אותי לנותן השרות שלה "קבוצת שחר" (נאמר לי שפניה לבעל מקצוע אחר אינה מכוסה על ידי הביטוח).
תואמה מולי הגעת מאתר אולם ביום בו המתנתי התקשרו אלי מקבוצת שחר וביקשו לדחות את המועד. הסברתי להם שאין לי מים בבית אולם נתקלתי באטימות ובחוסר רצון לסייע!.
לבסוף לאחר שעות של טלפונים הגיע אינסטלטור ללא כל ציוד לאיתור נזילות (למרות שנאמר שמדובר בנזילה סמויה).
האינסטלטור קדח לי חורים בגינה בניסיון אקראי למצוא את הנזילה ורק כאשר הבהרתי לו שאיני מעוניין שיקדח בשבילי הבטון(בומנייט) ובדקים הוא ציין שצריך מאתר בגז.
כמובן שהשעה כבר הייתה מאוחרת ולא היה עם מי לדבר בשירביט או בקבוצת שחר.
למחרת (יום שישי) התקשרתי לחברת שירביט ולקבוצת שחר וביקשתי שלא ישאירו אותי כל הסופ"ש ללא מים בבית.
מקבוצת שחר נמסר שאין הם מחזיקים מאתרים בגז ועליהם לפנות לחברה חיצונית נוספת. עוד נמסר לי כי הם לא נוהגים לשלוח מאתרים בגז היות וזה עולה להם הרבה כסף ולכן הם מנסים בשיטות אחרות (כאמור קידוח אקראי בבית הלקוח).
ניסיון לתפוס את נציגי שירביט בשלב זה עלו בתוהו…
לסיכום 5 ימים ללא מים בבית ואני מקווה שהסאגה הזאת תפטר.
נציג שלכם הגיע לחפש נזילה אצלי בדירה כחלק מהביטוח ,בכל אורך ביקורו התנהג בצורה לא מקצועית
תוך כדיי שהוא חוזר כל הזמן על כך שהוא עושה לי טובה שהגיע לטפל
גם התיקון החלקי שנעשה לא תואם את הדרישות המינימליות
האם במקום להחליך מרצפה ,נכון לסגור בחומר לבן כמו מלט ,וגם שם נאמר תגיד תודה שבכלל קיבלת טיפול
אתם לא חוזרים לטלפונים ,אני מתקשר כל יום בשבוע האחרון
ואף אחד לא טורח לחזור
ככה לא נותנים שרות!!!!
מבקש שיחזרו אליי ,ולא רוצה לדבר כל יום ולבזבז זמן על חברה חיצונית שלוקחת הודעות בלבד
ומשם כלום לא קורה
אני מעביר את הפניה גם לתלונות הציבור
וזה לאחר שכל השרות שקיבלתי או שלא קיבלתי ממכם היה מתחת לכל ביקורת!!!
בתחילת אוגוסט 2016 קיבלנו חשבון מים בסכום עצום. בדקנו וראינו שיש נזילה סמויה. פתחנו קריאה דרך חברת שחר. רק לקבל מענה היה לוקח לנו למעלה מ-40 דקות. עם הלוגו "קבוצת שחר אתם בידיים טובות". הוזמן נציג לאיתור ותיקון הנזילה. 3 פעמים התחייבו להגיע. אנחנו מבטלים סידורים. עבודה ממתינים ואיש לא הגיע. בפעם השלישית התקשר הנציג בשעה 22:00 ושאל אם אפשר להגיע. לא ידענו אם לצחוק או לבכות והנזילה ממשיכה. רצינו לתאם ישירות עם הנציג. נמסר שהוא בבקרים לומד בישיבה. לבסוף הוחלט שנזמין אנחנו איש מקצוע לביצוע העבודה וימציא חשבונית. נשלח טופס טופס עם פרטי חשבון וכו' הובטח תוך 30 יום תשלום. עברו מאז 60 יום והתשלום לא הגיע. בעל המקצוע שילם כבר את המע"מ ומס הכנסה וכו' את הכסף טרם קיבל. אני בלל לא בידיים טובות.
כל פקידה מעבירה אותנו לפקידה אחרת. יד ימין לא יודעת מיד שמאל. ממתינים 40 דקות ומגיעים למוקד קבלת הודעות. בושה וחרפה של חברה.
שלום רב
לפני כשבוע פניתי אל חברת שחר שהיא חברת הביטוח של המשכנתא שלי
לצורך בדיקה של הצנרת לשם מתן חוות דעת האם הנזילה שיש אצל השכן מתחתיי קשורה אליי.
נקבע מועד הגעת טכנאי ליום ראשון 1/1/17 בין השעות 08:00-12:00
עם התראה של חצי שעה מראש.
בשעה 09:15 בבוקר התקשר איש המקצוע וטען שהוא בדרך
הסברנו כי עליו להתריע חצי עשה מראש
לאחר מכן שאל האם השכן מתחתיי נמצא בבית,השבתי שאיני יודעת.
והוא אמר שאם השכן לא בבית הוא לא מגיע לבצע את העבודה.
סיכמנו שאני מתקשרת אליו וחוזרת עם תשובה
השכן שגר רחוק יחסית (הדירה שלו משמשת כגלריה ולכן לא מתגורר בה פיזית)
אמר שיגיע תוך שעה במקסימום
ובפועל הגיע תוך כחצי שעה
יצרתי קשר בשנית עם איש המקצוע שטען שהוא הולך ללקוח אחר ואולי יבוא,הוא לא מבטיח
התקשרתי שוב והסברתי לו כי השכן נמצא ומתי להערכתו יוכל להגיע
הוא טען שלא יבוא ושנתקשר לתאם מועד אחר.
הזלזול ביחס שלו היה נוראי,הרי כל ההתנהלות ביננו לא הסתכמה ביותר משעה אז איך יכול להיות שככה מנפנפים לקוח בלי לתת לו מענה ויחס ראוי לעובדה שנשאר בבית הפסיד יום עבודה וביטל סידורים חשובים על מנת להמתין לתיקן התקלה ובסופו של דבר הוא בכלל לא מגיע.
מאותו הרגע ניסיתי ליצור קשר עם המוקד של חברת הביטוח "שחר"
ענו לי עשרות נציגים אחרי עשרות נסיונות לקבל מענה ויחס ראוי
לצערי הרב נתקלתי בנציגה בשם שני עם המון תעוזה שהרשתה לעמה לדבר איתי בטון מאוד תקיף אמרה את דבריה וניתקה לי את השיחה בפנים.
כל התהליך החל בשעה 09:30 בבוקר השארתי עשרות הודעות שמנהל או אחראי כלשהו יחזור אליי אך לצערי ההמתנה ארוכה ומייגעת (9 דקות ומעלה )
שבסיומה לרוב עונה מענה של השארת הודעות.
השעה כעת 15:00 ואף אחד לא התייחס או חזר אליי
יום שלם ללא יחס ללא עבודה וללא שום תועלת
אשמח לדעת מה החוק אומר לגבי זה והאם אוכל לעשות משהו בנדון
תודה מראש
מסכימה עם כל מילה של המתלוננים. חברת שחר נותנת לנו את השירות הגרוע והמזלזל ביותר. אני ממתינה עכשיו לאינסטלטור לבדוק נזילה ממני אל השכנה מתחתי. זו כבר פעם שלישית שמתלוננת על אותה נזילה. בכל פעם הגיעו שני ״ליצנים״ משחר עם הידיים בכיסים ללא כלים וללא כל נכונות לפתור את הבעיה. גם היום נקבעה לנו, לשכנתי ולי המתנה של 4 שעות ואיש לא הגיע. כל הסיונות לברר מתי יגיעו והאם מצוידים בגלאי מתאים לאיתור הנזילה עלו בתוהו. לטלפון שלהם עונה מוקד הודעות ואין לי אפילו אמון שהפרטים מועברים לחברה. עושה רושם שזו פשוט חברת רמאים.
חברה על הפנים ,
אל תתנו להם להיכנס אליכם הביתה מניסיון
תקנו פיצוץ בצינור של מערכת סולארית וחזרו 5 פעמים בכדי לתקן שוב ושוב כי לא התליחו להגיע לפתרון ,
בסופו של יום פתחו שוב את הריצוף שכבר נאטם על ידם ומצאו כי הצינור שחיברו דולף בעצמו כי לא סגרו את החיבורים כמו שצריך ,
מיותר לציין שאת הוועד חייבו בכפילות ללא צורך
בקיצור שומר נפשו יירחק ,
אני מנסה למצוא את המייל של המנכל ולא מצליח להגיע אפילו למנהל השירות שלהם
פשוט בושה
למישהו יש פרטים של המנכל שלהם ? או מנהל השירות שלהם ?
אי אפשר ולא ניתן להגיע אליהם
חברים
אני חווה את אותו זילזול ושירות גרוע מחברת שחר , האם יש לכם תיעוד של כל הנזקים, היחס וכו.
אני הולך לתבוע בנוגע לעניין שלי, בואו תצטרפו אלי ונגרום להם לשלם על היחס והנזק שנגרם לנו, רק ככה הם (אולי….) ילמדו.
מי שמעוניין שיגיב פה, אני תובע בכל מקרה.
מעוניינת להצטרף לכל תביעה. יש לנו נזק בצנרת גינה, חברת שחר קבעה מועד לאיתור ותיקון הבעיה. חיכינו 4 שעות ואף אחד לא הגיע. הפסדנו יום עבודה, שלא לדבר על הנזק לגינה.
מעוניינת להצטרף דחוף!!!!!!!!
היי
אשמח מאוד לתבוע את חברת שחר על המון עוגמת נפש ועצבים והרבה בזבוז של שעות עבודה מרובות שלי ושל בעלי.. כמובן ללא שום תוצאות.
היחס הוא מזלזל ומחפיר.
אני יוצאת נגדם לתביעה משפטית וייצוגית.
אני כותבת כדי להתריע עדיף מלכתחילה לא להתקשר אליהם אלא למישהו פרטי.
גם אני חווה את אותו יחס מזלזל ולא מקצועי. תקלה אחת – "סודרה" לפני שנה, אותו איש מקצוע חזר גם הפעם ושוב הבעיה לא סודרה (ובנוסף יצר בעיה נוספת!). פתחתי קריאה נוספת, הגיע ושוב לא טופל. בפעם השלישית בכלל לא הגיע ולא הודיע! לאחר שיחה עם המוקד שלהם, שוחחתי עם נציגה וביקשתי שיגיע איש מקצוע אחר כי אני לא מרוצה ממנו ולטענתה "אין מישהו אחר. רק הוא!". לאחר שקטעה אותי מספר פעמים והרימה עליי את הקול כשביקשתי לשוחח עם מנהל, ניתקה.
למישהו יש מושג כיצד ניתן לשוחח עם מנהל שם? האם יש לחברה שכל כך מפארת את עצמה, פניות ציבור? שוקלת להגיש תביעה נגדם. על חוסר מקצועיות, יחס מזלזל , זמן יקר ועגמת נפש!
גם אני חווה יחס מזלזל ולא מקצועי משכו אותי חודשים עם פיצוץ בבית ולאחר מכן היה אמור להגיע צבעי ולא הגיע עבודה לא ראויה תמיד לא מגיע בזמן בעל מקצוע או יש לחברה אלף סיבות מדוע הוא לא מגיע . במקום לתאם בעל מקצוע אחר דוחים אותך עוד חודש עם הנזק בבית . יחס מזלזל ולא ראוי .
היום צלצל אליי מנהל שירות או מתאם של קבוצת שחר לשאול אם אני מרוצה מהעבודה של הצבעי. ניסיתי להסביר לו שהצבעי לא עשה שום דבר, רק שם שפכטל ואפילו לא צבע מעל ובקיר אחר שהיה עם כתמי עובש רק צבע עם צבע לבן מעל כתמי העובש והשאיר את הקיר יותר מכוער ממה שהיה לפני שהגיע. מנהל העבודה דיבר אליי בצורה תוקפנית ומבישה עד שאמרתי לו שאני לא מוכנה שידבר אליי ככה. אמר לי שזה לא מעניין אותו וסיים את השיחה. קוצת שחר- ללא כל תודעת שירות, יחס מזלזל ורק הורסים במקום לתקן. הצבעי גם השאיר את הרצפה מלאה בשאריות שפכטל מבלי לנקות. גועל נפש.
שחר פיצוצי צנרת היא חברה כושלת שלמרות היותה כזו חברות הביטוח ממשיכות להפקיר את לקוחותיהם ולקבל ״שרות״מחברה זו.
חברת שחר וחברות הביטוח לא משקיעות (כפי שנדרש מהן)חלק מכספי הביטוח שאנו משלמים במתן שרות תיקונים לפיצוצי צנרת,שיטת העבודה של החברות היא שיש להם הסכמי התקשרות עם בעלי מקצוע ברמה נמוכה שמסתפקים בשכר שהוא בעצם הכספים שהלקוחות משלמים במסגרת השתתפות עצמית
חברת שחר וגם חברות הביטוח כלל לא מוציאות כסף לנושא והתוצאה היא שמפקירים אותנו הלקוחות מול בעלי המקצוע המסכנים שהתמורה היחידה לעבודתם היא דמי ההשתתפות שאנו משלמים להם באופן ישיר.
התוצאה ברורה ולכן האחריות המכרעת היא של חברות הביטוח.
ש.ח.ר= ביזיון -לא מקצועי ומזלזלת בלקוחותיה–חד משמעי – בביטוח דירה לבקש שאת ביטוח נזיקי צנרת תייצג חברה אחרת -לא שחר
ברצוני לבתלונן על יחס מזלזל וחוסר מיקצועיות של חברת "שחר". שלחו לי כביכול אינסלטור ליצן על מנת לקבל אבחנה. גבה דמי ייעוץ. ולאחר מכן הודיעו לי שאנ לא מבוטחת "שחר" אלה חברה אחרת. וזאת לאחר בדיקת נציגות השירות. גם האחראית שלהם כביכול דיברה בצורה לא ראויה ולא נעימה.במידה ויש תביעה יצוגית ברצוני להצטרף.
חברת "שחר" זו חברה בזיונית מתחת לכל ביקורת.
קובעים איתם יום להגעת אנסטלטור הוא גם לא מגיע וגם לא מודיע שהוא לא מגיע.דוגמא להתנהלות.
האינסטלטור(בשם דני) התקשר לא מחסום ואמר שהוא מגיע לאחר מכן דגמתי אותו מדי פעם ועדיין אמר שמגיע.
הוא היה אמור להגיע בין 14:00 ל18:00(4 שעות גם כן טווח) לcסוף התקשרתי בשעה 18:00 והוא הודה שאינו מגיע.
וגם הוסיף אם היית המקשר אליי כלקוח פרטי זה היה אחרת!!!.אבל אני לא בדיוק עובד אצל חברת שחר .
וזה כבר אינסטלטור שני כאשר הראשון דפק ברז פעם אחת וכשהגיע לא ידע מה לעשות עם הבעיה.
בשרות לקוחות טענו שהאינסטלטור הראשון היה לא מקצועי ולכן נשלח לך את השני.
זו בעיה שנמשכת כבר כמה חודשים כאשר יש נזילה על התקרה של הדייר מתחת.
אם מישהו מגיש תביעה אני מצטרף מיד.
חברה של "חובבנים". חברה בזיונית. קראתי להם משום שלשכן למטה הייתה נזילה. שלחו אינסטולטור שלא רצה לבדוק שום דבר וטיפה להתאמץ. ראה שיש כתם קטנטן בתקרה וטען שזה מגיע מהשכן למעלה וגם גורם נזק לשכן למטה, מה שהתברר כשטות כמובן. רק לאחר חצי שנה, שכבר התחילה להיות רטיבות מאסיבית בקיר החיצוני בדירה והנזק לשכן למטה גדל מאוד , הגיע שוב טכנאי ומצא בעיה באטימות באמבטיה ותוך 5 דקות סידר את זה עם סיליקון ולקח 450 שח השתתפות עצמית. עכשיו לשכן למטה יש מלא עובש ורטיבות וכל זה היה יכול להמנע, אילו בביקור הראשון , האינסטלטור היה טיפה מתאמץ ולפחות מנסה לאתר את התקלה.
הם פשוט מתנהגים באופן היום ונורא.. אם מידהו הבין איך אפשר לפנות להנהלה..בבקשה תעדכנו
חברת שחר, חברה שקרנית, רמאים שעושקים כסף בחינם.
לא מגיעים לתיאומים, לא מבצעים עבודה נורמלית, מעצבנים ברמות, מתחמקים מהטלפונים, חברה בזויה.
לא יודע איך כל החברות הגדולות קשורות אליה? אבל יש פה משהו מסריח שכדאי לבדוק.
אז, לכל העיתונאים/התקשורת יש לכם הרבה עבודה על חברת שחר. צאו והראו לעם ישראל כמה רעים יכולים להיות חברת שחר בכל הנוגע לפתרון בעיות אינסטלציה…
גם תביעה ייצוגית באה בחשבון. הלוואי שמישהו ירים את הכפפה. כי העוגמת נפש הטירטורים והעצבים של האנשים שנכוו מחברת שחר – לא נאפשר להם המשך קיום.
ההתנהלות של שחר היא לא הגיונית.
1. 10 ימים מתקשר אליהם כדי לתאם ולא חוזרים אלי…
2. קובעים ולא מגיעים
3. מתקנים חלקי והתקלה חוזרת (4 פעמים)
פשוט סיוט מתמשך…
בואו נגיש תביעה יצוגית.עדכנו אותי אם תרצו להצטרף
מעוניינת להגיש תביעה נגדם
מסכימה עם כל מילה, אני רק רוצה לדעתם אם יש מי מכם שפנה לתביעות קטנות, אולי אפשר לאחד כוחות כי הצורה של ההתנהלות היא תחת לכל ביקורת כנכתב למעלה ולא אפרט את המקרה שלי, כי הוא זהה. מי המנהל שלהם? האם יש תלונות הציבור אצלם? לא מצאתי. נכון לינואר 2018 חברות הביטוח לא עובדות יותר עם ש.ח.ר אלא עם אינסטלטורים של החברה( כמו מוסך הסדר) אז יש לי חשש שהם יתישו אותנו ולא יגמרו את העבודה כיכבר אין להם אינטרס.תודה
גועל נפש אחד גדול זו ההגדרה המדויקת לחברה קיקיונית זו,אני שכיר מנהל שעוסק גם בתחום עבודות כגון אלה ששחר מתימרים להבין ולתקן
קצרה היריעה מלהרחיב את התלאות שעברתי ועובר איתם ולא בפעם הראשונה הן ברכוש המשותף והן בדירה הפרטית שלי
מעוניין ורוצה להיכנס לכל תביעה שתקום
בבקכה
מעוניינת להצטרף לתביעה נגדם
גועל נפש של חברה תזהרו עלי הקבלן שלהם עבד עלי ראה שאני חד הורית עם ילדים ולא מבינה לקח ממני 4 צקים התחיל את העבודה ונעלם כבר כמהה פניות לחברה ..החצוף החתים אותי שזה עבודה פרטית וטוען שצקים אצל החברה …מעוניינת גם להכנס לתביעה יצוגית
מעוניינת להצטרף לכל תביעה עם סיפור דומה
חברה ביזיון, כבר חצי שנה מטפלים בתקלה לאחר ש-3 פעמים קבענו עם אינסטלטור מטעמם והם לא הודיעו שלא מגיע וסתם בזבזנו ימי עבודה! בנוסף לכל זה חזרה בדיוק אותה תקלה ומיום רביעי מנסה להשיג טכנאי מתאים בשירות לקוחות ואין שירות!! אף אחד לא מתאם וחוזר! התנהלות לקויה ביותר וזלזול בלקוחות. אשמח להצטרף לתביעה.
שלום,
גם אני נפגעתי מטיפול לקוי והתנהלות רשלנית של חברת השחר ומעוניינת
להצטרף לתביעה ייצוגית.
לא ראיתי כאן איך מצטרפים לתביעה שכזו והאם יש אכן התארגנות לתביעה.
האם למישהו יש פרטים ?
גם אני חווה בימים אלה עוגמת נפש מחברת שחר
לא מתיחסים לטלפונים
והנזילה ממשיכה
במקום שאהיה רגועה שיש לי ביטוח אני צריכה להיות במצב כל כך לא בטוח ובאי וודאות
האם יש אפשרות ללכת לתביעה או תביעה ייצוגית
מישהו יודע מה עושים המצב כזה????
אני גם מעוניינת להצטרף לתביעה נגדם
גם אותי מסבנים חברת שחר,היו אצלי פעמיים פעם ראשונה טענו שהנזילה שיש מהבית שלי לשכנים הם מכיוון המקלחון האז ביקשו 500 ש"ח טיפול פרטיולאחר ה"איטום" והנזילה המשיכה לטפטף לבית של השכנים מלמטה,לאחר שהזמנתי אותם שוב הגיע לאחר 5 ימים שברו קיר וקרמיקות ולא מצאו מאיפה הנזילה,מדובר ב2 אינסטלטורים חאפרים שלא יודעים כלום לקחו 500 ש"ח ולא תיקנו את הנזילה . מאז שהתלוננתי על הנזילה עברו 10 ימים והנזילה ממשיכה .מוכנה להצטרף לתביעה נגדם
בחיים לא נתקלתי בחברה כזו עלובה!!3 פעמים קבעו טכנאי ולא באו ברגע האחרון!!בנוסף הפילו את האשמה על אבא שלי בתואנה שהןא לא ענה לטלפון,בנוסף השאירו את הבית עם מרצפת עקומה לא באותו הצבע ועם פיצוץ בקיר.
כבר שלושה חודשים מרגע תחילת הטיפול והסוף לא נראה באופק.
בנוסף,לאחר אי מענה ממושך,מבטיחים שיחזור מנהל/מתאם תוך 24 שעות,כמובן שאיש לא חוזר.
אני לא מוותר על קנס בגין אי הגעת טכנאי ומגיע על כל הברזה 700 שקל.
אני לא מדבר כבר על עוגמת הנפש האדירה אבל זה כבר עניין של בית דין לתביעות קטנות.
אנא ממכם,תרימו את הכפפה כל נפגעי החהרה המצ'וקמקת הזו ותתביעו את החברה הזו תביעה ייצוגית שתעיף אותם לעזאזל!!!
אני עדיין בתהליך מול חברת שחר של תיקון בבית. הם עושים לי את המוות. לצערנו הרב "חוק הטכנאי" לא תופס על בעלי מקצוע אינסטלטורים וכו' ולכן זה לא תופס. גם לי הם הבריזו פעמיים ולא הודיעו אפילו.
אני מעוניינת גם להצטרף לתביעה, אם זה בתוקף. אי מתן שירות
אני מצטרף לתלונות של כולם, גם אצלי היה פיצוץ, הגיע אינסטלטור ועשה חורים בחצי בית. רק אחרי חודש וחצי נזכר לחזור לסדר. לדעתי הבעיה בכלל לא טופלה. בין לבין הם קבעו איתי מספר פעמים ופעמיים מתוכם פשוט לא הגיעו ללא הודעה. בזבזתי ימי עבודה והרבה מאוד עצבים. אי אפשר להגיע לנציגות התיאום אלא רק דרך שירות לקוחות ומשם צריך להתפלל שיחזרו אלינו (דבר שלרוב לא קורה). הם מאוד לא גמישים עם שעות הגעה, ומעבר לכך שירות תת רמה הן מבחינת יחס והן מבחינת זמינות.
בחודש וחצי בזבזתי לא פחות מ150 דק' – שעתיים וחצי בשיחות איתם.
מעוניינת להצטרף:
הזמנתי בעל מקצוע שהיה אמור להגיע. הנ"ל לא הגיע וגם לא הודיע. כאשר שוחחתי עם המוקד נציגה בשם אילנית טענה שהיא ממוקד חרום וניסתה להשיג את הבעל מקצוע. במשך 22 דקות הייתי על 'המתן'!!! לטענתה ניסתה כל הזמן הזה להשיג את האינסטלטור והוא היה בממתינה. אני בטוחה שהקפה ששתה באותן דקות נעם לה מאוד. היום בבוקר התקשרתי ענתה לי נציגה בשם עדנה, שהייתה אנושית להפליא. אך למרות שהמתנתי זמן רב על הקו לא קבלתי את מבוקשי, המנהל לא הגיע לבסוף לקו, היא הבטיחה שהאחראית משמרת שלה תחזור אלי. אך גם זה לא קרה. התקשרתי לסוכנות הביטוח של פועלים שיצרו איתכם קשר ואמרו שהאחראית תחזור אלי. חזרה אלי מתאמת בשם אילנית שלא גמרה להסביר כמה האינסטלטור לא הרגיש טוב וכמה אני צריכה להתחשב. הסברתי לה שחוק זה חוק ומגיע לי פיצוי של 600 ש"ח ע"כ. והיא לא הסכימה לשמוע ועדיין לא קבעה לי מועד חדש שמתאים לי!!! בקשתי ממנה ליצור איתי קשר בעוד כמה דקות והיא אישרה. אך בפועל עברו שעתיים והיא לא חזרה. התקשרץי שוב למוקד, ואז בחורה נוספת שלצערי אינני זוכרת את שמה, שמה אותי על 'המתן' במשך 30 דקות (לבנציים. אני עדיין ממתינה) ואילנית המתאמת והמנהל- לא חזרו אלי. האם זה נקרא שירות????
העתק: סוכנות ביטוח בנק הפועלים.
כמו כולם לפני.השרות פשוט תת רמה כמו במדינת עולם שלישי .מבטיחים שיחזרו ולא .מבטיחים שיתאמו ונעלמים.
3 פעמים הבטיחו שבכיר מהם יחזור אלי תוך 24 שעות ואני כבר חודש וחצי מחכה.מתכוון להחליף חב ביטוח
חברת שחר לא יודעים לתת שרות.קבעו אתי היום ולא הגיעו ולא טרחו בכלל להודיע שהבעל מקצוע לא יגיע.השרות שלהם לא מותאם לשנת 2018.שלושה חודשים אני ממתין לבעל מקצוע דרך חברת שומרה ולא מעניין אותם בכלל שלקוח מחכה 4 שעות בביתו ואף אחד לא בא…..
פשוט מחדל
גם אני נמצא בתהליך איתם כבר כחודשיים. עשרות טלפונים, הברזות וסירחון בדירה שרק מחמיר וכלום לא עוזר. רוצה להצטרף גם כן לתביעה ייצוגית.
קודם כל הם שקרנים!!!!!!!!! יש לי נזילה בחצר 3 חודשים והם מושכים אותי עם זה סגרו לי את הברז בחצר ובשרותים ועושה לי בור בחצר ועד עכשיו לא באו תמיד יש להם תירוצים. צריך מאלתר צריך איש מקצוע צריך מפקח היו אצלי כולם אחד אחד אין לאף אחד תשובה ובסוף הם אמרו לי מה צריך לעשות נו האמת איזה תשובות שיש לכם אין לי כוח אליהם השעון של המים רץץץץ כבר 3 חודשים ???
-2018-
קבוצת שחר ממש לא אמיתיים!!! אני כבר חודש חיי עם חור ברצפה באמצע הסלון. הייתה נזילה, הגיע איש מקצוע שהתריד את אישתי מינית (היא מסאז'יסטית, אז הוא ראה מיטת טיפולים וביקש טיפול עם פינוק). הוא סתם את החור והשאיר את הכול פתוח. כבר חודש אף אחד לא מטפל בזה. קיבלתי SMS שיש לי טכנאי ביום מסויים, נשארתי בבית חיכיתי לו, באל בטח הוא לא הגיע. סתם לא הלכתי לעבודה. אני מתקשר כל יום ומגיע רק לפקידות שמעבירות פניה, אין דרך להגיע למטפלת (בשם מעיין) ישירות. היא לא חוזרת אליי, יש לי הרגשה שכבר בכוונה. ביקשתי כמה פעמים שיחת מנהל, הוא גם לא חוזר אליי. כל פקידה אומרת שהיא מבינה את הכול ובזה זה מסתיים. יש לי הרגשה שאני הולך לסגור את החור הזה לבד בסוף.
כנראה שנעביר את כל זה (כל השיחות, תמונות, התרדה) לבית המשפט.
אם תהיה טביעה קבוצתית, אני מצתרף.
ממש בושה!!!!
מעוניינת להצטרף לתביעה. גם לי יש איתם בעיות
מישהו יודע אם יש כבר תביעה נגד שחר נזקי מים שאפשר להצטרף אליה?
אותו דבר בדיוק כאן. אנחנו כבר שבועיים וחצי עם נזילה והם לא עשו כלום חוץ מלגבות השתתפות עצמית אחרי תיקון דמה שהיה ברור מראש שלא יפתור שום בעיה. בינתיים המים נוזלים, התקרה בקומה הראשונה נהרסת, הרצפה שחדר השינה (אותה פתחו כדי להגיע לנזילה) שבורה. זרימת המים החמים לבית מנוטרלת ובחברה שולחים בחזרה לבעל המקצוע שמצידו טוען שהוא כבר ביצע את העבודה שלא ויסכים לבוא רק אם נפתח קריאה חדשה (=נשלם עוד דמי השתתפות עצמית).
מעונינת להצטרף חברה נוראית , קרה לי מקרה דומה