תלונה נגד קבוצת שחר – עיכובים בתיקוני צנרת

תלונה נגד קבוצת שחר של יוסי עזרא:

שלום לכם:
אני פונה אליכם כי אני מבוטח בחברת "הפניקס" והיה לי לפני 4 חודשים פיצוץ בדוד השמש, חברת "הפניקס" הפעילה את נותנת השירות שלה "קבוצת שחר" ושם מטעמם שלחו לי אינסטלטור. אינסטלטור בשם אלעזר הגיע אליי ומהתחלה לא נתן לי שירות כמו שצריך. הבן אדם קבע איתי דרך קבוצת שחר מפגשים ופשוט לא עמד בזמנים.
בהתחלה האינסטלטור הגיע פירק לי את הבית החליף לי את הצנרת וזהו מאז הוא נעלם המתנתי חודשיים וחצי (חודש מרצוני כדי שיתייבש הבית) ושום דבר לא נפתר. לאחר מכן הגיע האינסטלטור והתחיל לרצף לי את הבית הריצוף לא היה תקין לאחר מכן הגיעו עוד 3 אנשי מקצוע ורק בפעם הרביעית!! הורכבו המרצפות כמו שצריך. כל זה שוב עם פגישות שנקבעו והאנשים לא הגיעו בזמן\לא הגיעו בכלל. לאחר הריצוף חשבתי שהכל מאחורי וטעיתי, אנשים מחברת הביטוח היו אמורים להגיע אליי עם חתיכת עץ (דיקט) שיהיה מאחורי הכיור מטבח שלי כדי לחסות שם את חוריי הצינורות, קבעו איתי על בחור שיגיע אליי וכרגיל האנשים לא הגיעו , שוב נתקלתי בבנאדם בשם אלעזר שאמר לי שהוא מגיע עוד שעה ושוב עוד שעתיים ושוב עוד 3 שעות וחיכיתי לו עד 12 בלילה ובסוף הוא כיבה לי את הפלאפון ולא הגיע!. והינה לאחר שעברתי את עניין הדיקט בהרבה עצבים גם העניין עם הצבע לא טופל כמו שצריך נכון לתאריך 26.3.15 נקבע לי הכנה לצבע בין השעות 3 ל7 ועכשיו 7 וחצי והבן אדם שאחראי לא הגיע אליי ובגללו אני בבית סובל מעצבים כי אין לי עם מי לדבר.
דיברתי עם חברת הביטוח "ביטוח אישי" ששם יש לי סוכנים והם לטענתם אומרים לי שאין מה לעשות מול הגוף הזה "קבוצת שחר" כי אין תחרות בכלל בענף ורוב חברות הביטוח נמצאות או עם "קבוצת שחר" או עם "פני" ולא יכול להיות ואני בטוח שעוד אנשים רבים כמוני יעברו את עוגמת הנפש והסבל וההמתנה והימי עבודה שהתבזבזו להם לשווא כי הם עושים מה שהם רוצים
יש לי הקלטות, קבלות, צילומים שמוכיחים את כל הזלזול שחוויתי בכל ה4 חודשים האחרונים.
אשמח מאוד לעזרתכם
בכבוד רב יוסי

פנינו אל קבוצת שחר לצורך קבלת תגובתה.

שוקלים הגשת תביעה ייצוגית  – צרו קשר עם עורך דין תביעות ייצוגיות.