תלונה נגד חברת ברדקס – העסקה בוטלה אך הכסף לא הוחזר
תלונה נגד חברת ברדקס של מיקי מזור:
נשלח מייל לחברת ברדקס בתאריך 19/3/2015
בחודש דצמבר 2014 רכשתי כורסא ע"ס 1000 ש"ח + דמי הובלה. לאחר שהכורסא היגיע אלי לבית החזרתי ונאמר שאקבל את כספי תוך שבועיים, נאלצתי לשלם שוב דמי הובלה ע"ס 250 ש"ח. עד היום לא קיבלתי את כספי בחזרה, במשרדים מעבירים אותי מיד ליד ומאשימים את חברת האשראי וכן מבקשים שאני אתקשר ואתחנן לחברת האשראי שיחזירו לי את כספי.
מבקשת לקבל את כספי בהקדם האפשרי ולא אתבע את החברה על רמאות וחוסר יושר משובע.
מייל תשובה 22/3/2015 מחברת ברדקס-
שלום מיקי
העברנו בקשה כמה פעמים לחברת האשראי-העסקה לא היתה רשומה אצלם.
בפעם האחרונה שדיברנו איתך זה לפני שבוע פחות או יותר-דיברת עם חנה ועם חברת האשראי בו זמנית.
העברנו לחברת האשראי באותו הרגע בקשה לזיכוי על סך של 1000 ₪ (כמו שהם ביקשו בשיחה הטלפונית)
לא קיבלנו מהם תשובה שלילית עד כה.
צרי קשר עם חברת האשראי לבירור
שבוע טוב
ברדקס
היום 22/3/2015 שלחתי מייל תשובה לחברת ברדקס –
שלום לחברת ברדקס,
ביום שישי התקשר אייל מנהל חנויות של החברה והבטיח שאקבל זיכוי באשראי ב-2/4/2015 בתאריך שיש אצלי הורדה חודשית. מקווה מאוד שכך יהיה כפי שאייל הבטיח וביקש שלא אפעל ולא אתקשר עד ל-2/4/15.
משום מה אין בנכם תיאום, מי כאן האחראי, מנהל וכו', מכל אחד אני מקבלת תשובה שונה.
מאז חודש דצבמר שרכשתי והחזרתי את הכורסא אני מתקשרת ומתחננת שחזירו לי את כספי.
לידיעתכם, אנא טפלו ובצעו את מה שצריך.
תודה רבה
מיקי מזור
פנינו אל חברת ברדקס לקבל את תגובתה.
**התמונה להמחשה בלבד.
שלום רב,
דיברנו עם גב' מיקי מזור ועם חברת האשראי בשבוע שעבר-הפרטים לזיכוי נשלחו והתקבלו בחברת האשראי.
(זאת לאחר שחברת האשראי סירבה לקבל את הפרטים בפעמים הקודמות ששלחנו).
חברת האשראי של גב' מיקי מזור אמורה לזכות את חשבונה.
בכל פניה שגב' מיקי פנתה,היא קיבלה מענה ותשובה.
(מאז חודש דצמבר פנתה גב' מיקי מזור לחברת ברדקס פעמיים בלבד-חברת ברדקס ניסתה ליצור עמה קשר במהלך שבוע שלם שבו לא הייתה זמינה-וכשפנתה גב' מיקי מזור שלחנו לחברת האשראי פעם נוספת בקשה לזיכוי).
בברכה,
חברת ברדקס
רכשתי כיסא למחשב מחברת ברדקס בתאריך 13/10/2018 ורשום 35 ימי עסקים התקשרתי אליהם עשרות פעמים ובסוףמבחשבונית אמרו לי שזה מתעכב אפילו לא טרחו להתקשר. בעלי התקשר שוב ואמרו שיש עיכוב והבטיחו לו פיצוי רק היום קיבלתי את הכיסא בתאריך 17/12/2018 בעלי התקשר שוב ואמר להם מה עם הפיצוי הפקידה ענתה לו מצטערים אין פיצוי שירות זוועה בחיים לא יקנה משם.
רכשתי כיסא למחשב מחברת ברדקס הזמנתי בתאריך 13/10/18 ורשום 35 ימי עסקים התקשרתי שוב ושוב מה קורה עם הכיסא והם אמרו שזה מתעכב קצת ואפילו הם לא טרחו להתקשר אני התקשרתי עשרות פעמים בעלי התקשר אליהם והם אמרו שזה מתעכב והם הבטיחו לו פיצוי רק היום קיבלתי את הכיסא בתאריך 17/12/2018 בעלי התקשר אליהם מה עם הפיצוי שהבטחתם הם טענו מצטערים לא נוכל לתת לכם פיצוי שירות זוועה.
שירות זוועה. מוצרים זוועה. אור להתקרב אליהם
שירות מזעזע מעבירים ללקוח אחריות בלי סיבה איכות גרועה של מוצרים. רק התמונות יפות המוצר מזוויע.
החברה אם השירות הכי דוחה שנתקלתי בימיי תודה לאל שהשיחות שלי מוקלטות קבלתי קללות וניתוקים בפנים יחס משפיל ברמות הכי פוגעניות שעברתי כל זה בגלל שיחות לבירור. מצב משלוח שלי שמתעקב להגיע ולא עדכנו אותי מהתחלה שייש להם חוזר רציני במלאי אם עיקוב מטורף קרוב לחודש מעוניינת שמנהל יחזור אליי לפני שאני יגיש תלונה בכל מקום אפשרי אם פוסט על עוגמת נפש לעולם לא הייתי במקומות כאלה אני קונה ים באתרים ונהנת מכל קנייה אבל פה פשוט הושפלתי עם המתנה מטורפת שהילד שלי בן שנתיים ישן במזרן בריציפה עוד קוראים לי שקרנית וצועקים עליי בטלפון מצפה לשיחה ממנהל בדחיפות לפני שזה יגמר בתלונה
אשמח ביחד איתך לגשת לתביעות קטנות ולתבוע