תלונה נגד חברת ברדקס – העסקה בוטלה אך הכסף לא הוחזר

תלונה נגד חברת ברדקס של מיקי מזור:

נשלח מייל לחברת ברדקס בתאריך 19/3/2015

בחודש דצמבר 2014 רכשתי כורסא ע"ס 1000 ש"ח + דמי הובלה. לאחר שהכורסא היגיע אלי לבית החזרתי ונאמר שאקבל את כספי תוך שבועיים, נאלצתי לשלם שוב דמי הובלה ע"ס 250 ש"ח. עד היום לא קיבלתי את כספי בחזרה, במשרדים מעבירים אותי מיד ליד ומאשימים את חברת האשראי וכן מבקשים שאני אתקשר ואתחנן לחברת האשראי שיחזירו לי את כספי.
מבקשת לקבל את כספי בהקדם האפשרי ולא אתבע את החברה על רמאות וחוסר יושר משובע.
מייל תשובה 22/3/2015 מחברת ברדקס-
שלום מיקי
העברנו בקשה כמה פעמים לחברת האשראי-העסקה לא היתה רשומה אצלם.
בפעם האחרונה שדיברנו איתך זה לפני שבוע פחות או יותר-דיברת עם חנה ועם חברת האשראי בו זמנית.
העברנו לחברת האשראי באותו הרגע בקשה לזיכוי על סך של 1000 ₪ (כמו שהם ביקשו בשיחה הטלפונית)
לא קיבלנו מהם תשובה שלילית עד כה.
צרי קשר עם חברת האשראי לבירור
שבוע טוב
ברדקס
היום 22/3/2015 שלחתי מייל תשובה לחברת ברדקס –
שלום לחברת ברדקס,
ביום שישי התקשר אייל מנהל חנויות של החברה והבטיח שאקבל זיכוי באשראי ב-2/4/2015 בתאריך שיש אצלי הורדה חודשית. מקווה מאוד שכך יהיה כפי שאייל הבטיח וביקש שלא אפעל ולא אתקשר עד ל-2/4/15.
משום מה אין בנכם תיאום, מי כאן האחראי, מנהל וכו', מכל אחד אני מקבלת תשובה שונה.
מאז חודש דצבמר שרכשתי והחזרתי את הכורסא אני מתקשרת ומתחננת שחזירו לי את כספי.
לידיעתכם, אנא טפלו ובצעו את מה שצריך.
תודה רבה
מיקי מזור

פנינו אל חברת ברדקס לקבל את תגובתה.

**התמונה להמחשה בלבד.