תלונה נגד סטימצקי – גבו כסף אך לא סיפקו את הספר

תלונה נגד סטימצקי אשר נשלחה על ידי משה ערם:

בתאריך 29/5/2015 הזמנתי ספר של ריצ’רד דוקינס מהאתר של סטימצקי. מס’ ההזמנה הינו: 16256025. הייתי אמור לקבל את הספר בתוך 3-14 ימי עבודה. אולם עד לרגע זה אין ספר, אין דובים ואין יער. כל פניותי למייל שלהם נענו בצורה רובוטית ולאקונית, כאשר גם כשוויתרתי על הכסף והספר, לא זכיתי אפילו לתגובה כלשהי. חבל שחברה שמנסה לכבד את עצמה ( לדעתי שלא בצדק), מתנהגת בצורה מחפירה כזו. אני מרשה לעצמי להתבייש במקומם, כי להם יש את החוצפה שלא לעשות כך.

פנינו אל חברת סטימצקי על מנת לקבל את תגובתה.

לחצו כאן על מנת לקרוא מהן זכויות הצרכנים במקרים מסוג זה.

מידע רלוונטי נוסף כאן.