תלונה נגד אופטיקה הלפרין – עיכוב ארוך מאוד באספקת עדשות

תלונה נגד אופטיקה הלפרין אשר נשלחה על ידי יוליה בולשטיין:

בתאריך 3.4.15 אני ובעלי ביצענו רכישה דיי גדולה באופטיקה. קנינו משקפי שמש רגילות, משקפי שמש עם עדשות ראייה ועדשות ראייה למשקפיים שלי- כל הרכישה ב-1800 בערך. ביקשו שיעברו את משקפי השמש עם עדשות הראייה והעדשות לסניף חוצות המפרץ.
זה היה לפני החג ואמרו לי שזה עלול להתעכב קצת, כעבור חודש וחצי הגיעו משקפי השמש עם עדשות הראייה ולא הגיעו עדשות הראייה. משקפי השמש הגיעו עם מסגרת עקומה ולאחר שהתלוננו הזמינו לי מסגרת חדשה. בנוסף ביררתי לגבי עדשות הראייה שלי שעדיין לא הגיעו והבטיחו לי לברר ולחזור אלי. אף אחד לא חזר אלי בנושא.
כעבור שבוע חזרתי לסניף ואספתי את המסגרת החדשה של משקפי השמש, שאלתי לגבי העדשות הראייה שוב. עברו כחודשיים מאז הקנייה והחלטתי שזה זמן מוגזם ואני מעוניינת לבטל את הרכישה.
סניף חוצות המפרץ אמר שזה לא אליהם ושלחו אותי להתקשר לסניף בעפולה, הסניף בעפולה אמרו שזה לא אליהם ושלחו אותי להתקשר לשירות הלקוחות.
ביום למחרת 29.5.15 התקשרתי והבעתי את תסכולי על כך שאין לי עדיין עדשות, אמרתי שאני מעוניינת לבטל.
המענה שקיבלתי היה- העדשות כבר בייצור לא ניתן לבטל.
הנציגה פיצתה אותי עם הבטחה שהעדשות יהיו מוכנות תוך יומיים ועם מסגרת בחינם למשקפי ראייה שלי, היא ביקשה ממני להגיע לסניף של חוצות המפרץ, לבחור מסגרת באותו יום כדי שהיא תשלח ואני אוכל לקבל תוך יומיים את המשקפיים.
הגעתי שאותו יום לסניף, לקח להם כחצי שעה לברר אם הם יכולים לתת לי לבחור את המסגרת, אחרי בחירת המסגרת העובדת במקום אמרה לי ששירות הלקוחות יהיו איתי בקשר לגבי מתי המשקפיים יהיו מוכנות.
המתנתי שוב בסבלנות אבל אף אחד כמובן לא התקשר אלי (חוץ משיחה מבולבלת מהסניף ביום ראשון לגבי מסגרת נוספת שהיה נדמה להם שקשורה אלי). התקשרתי ביום שני 1.6.15 שוב לשירות לקוחות, הנציגה אמרה לי שהיא תברר ותחזור אלי.
שוב אף אחד לא חזר אלי, התקשרתי שוב היום 2.6.15 הנציגה אמרה לי שכעבור כמעט שבוע מההבטחה שיהיה מוכן תוך יומיים העדשות עדיין לא מוכנות. כשאמרתי לה שהבטיחו לי שיהיה מוכן תוך יומיים היא הכחישה ואמרה שזה לא נכון ושפשוט אמרו לי שזה יזורז.
כעת אני שוב בהמתנה ואני לא יודעת מה לעשות, לא מוכנים לבטל את ההזמנה ולא שולחים לי את העדשות. אין לי משקפיים זמן רב, אבל בפעמים הקודמות שהחליפו לי עדשות זה היה במקום או במרווח של כמה ימים. זה לא נראה לי סביר שיעברו חודשיים וזה עדיין לא מוכן. מבחינת השירות ניסו לפצות אותי, אבל מעבר לזה אף אחד לא יודעת לתת לי תשובות מתי זה יהיה מוכן, לא חוזרים אלי לטלפונים.
אני בטוח לא חוזרת אליהם שוב ולצערי אני מרגישה שזרקתי הרבה כסף לפח וכנראה האיכות של העדשות האלה תהיה דומה לאיכות השירות בחברה.

פנינו אל חברת אופטיקה הלפרין לצורך קבלת תגובתה.

קראו כאן באילו מקרים ניתן לדרוש ביטול עסקה.