תלונה נגד חברת הוט בגין הטרדה טלפונית שאינה פוסקת

תלונתה של סיגל פונס בגין הטרדה טלפונית של חברת הוט:

שלום, לפני מס' חודשים עברנו לחברת yes לאחר שהיינו לקוחות של חברת הוט במשך למעלה מ 20 שנה.
המעבר היה מאחר והיו לנו הרבה תקלות באינטרנט ובשרות הטלויזיה וחברת הוט לא הצליחה לטפל בהן כראוי.
מאז אני מקבלת מנציגי השירות כל יום ולפעמים גם מס' פעמים ביום שיחות ונסיונות להחזירני להיות לקוחה שלהם.
ביקשתי בכל שיחה לא לפנות אליי יותר וזה לא עוזר.
אני ראוה זאת הטרדה חמורה ומבקשת את סיועכם.
תודה

פנינו אל חברת הוט על מנת לקבל את תגובתה.

יתכן מאוד שחברת הוט חושפת את עצמה לתביעה בגין הפרתו של סעיף 30 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב – 1982.