תלונה נגד הוט – הלקוחה התנתקה אך החיובים ממשיכים

תלונה נגד הוט של נעמי שביט:

שלום רב,
בחודש מאי 2014 ביקשתי להתנתק משירותי חברת הוט.
החזרתי את הממירים והציוד הנלווה באזור התעשייה בנתניה בכוחות עצמי.
הגשתי בקשת ניתוק להוט בפקס ובטלפון, ביקשתי את האתר נתק להודיע על הפסקת ההתקשרות.
אני ממשיכה לקבל חיובים מחברת הוט, למרות שחברת התקשורת הוט אינה מספקת לי שירות כל שהוא.
כל חשבונית שאני מקבלת , אני מתקשרת להוט ומבקשת להפסיק את החיובים, למרות זאת אני מחויבת בחודש לאחריו שוב.
אני מרגישה שאני שבוייה של החברה, אבקש החזרים והפסקת חיובים מידית.

אני מצרפת את החשבונות והבקשות להפסקת השירות
אודה למעורבותכם ועזרה בנדון,
בברכה,

נעמי שביט
ת.ז.014XXXXXX
טלפון 05460XXXXX

 

פנינו אל חברת הוט וביקשנו את תגובתה.

קראו מידע בדבר החזר כספי על פי חוק הגנת הצרכן.