תלונה נגד סלקום – גבתה יותר ממה שהוסכם

תלונה נגד סלקום אשר נשלחה על ידי אבי כהן:

לפני כחודש פנו אליי תלפוני חברת סלקום בכדי שאני יעביר אליהם את קווי הטלפונים 3 קווים .
את 3 הקווים הם סגרו איתי ב127 שקל ( יש מסמך ) לאחר כחודש נשלחה לי חשבונית למייל אך לא היה ניתן לראות אותה התקשרתי שוב לסלקום שישלחו לי שוב את החשבונית אך שוב פעם לא היה ניתן לראות אותה החלטתי להתקשר לסלקום בשיחה עם נציגה נאמר לי שהחבונית ניסגרה על 200 שקל ששאלתי אותם למה לקחתם את הסכום הזה נאמר לי שאני ביקשתי עוד 2 קווים שהסברתי להם שלא ביקשתי עוד 2 קווים הם בדקו ונאמר לי שנעשתה טעות וחייבו אותי על 2 קווים מקשרים והם ידאגו להחזיר לי את הכסף עד סוף חודש 7 עד עכשיו לא הוחזר הכסף ומספר הטלפון של המחלקה המטפלת היא ללא מענה
להוסיף שאני עקב הסיפור הזה התנתתקי מסלקום
מבקש את טיפולכם בנושא

פנינו אל חברת סלקום לצורך קבלת תגובתה.

קראו כאן על זכויותיכם בעת חיובי יתר.