תלונה נגד BUY2 – גבו כספים אך לא סיפקו את המוצרים

תלונה נגד BUY2, אשר נשלחה על ידי קרן אוחיון:

בתאריך 03.03.15 ביצעתי הזמנה דרך BUY 2 של 2 חבילות פאזלים ממוגנטים כל אחד על סה”כ של 19 ש”ח כולל מע”מ ובנוסף משלוח של 20 ש”ח עבור שני המוצרים כלומר 58 ש”ח עבוד כל העיסקה. (מס’ חשבונית מס קבלה- 1714095).
לאחר שהמוצרים לא הגיעו אלי במשך חודש וחצי פניתי לחברה דרך הפניות באתר האינטרנט והם הבטיחו לחזור אלי.
לאחר מס’ ימים הם אכן טלפנו אלי מהחברה המספקת ומסרו לי כי חסר להם פאזל אחד במלאי ולכן ישלחו לי פאזל אחר במקום ובנוסף ייפצו אותי בפאזל נוסף כלומר אמורים להישלח אלי 3 פאזלים ובנוסף הבטיחו שהפאזלים יגיעו עם שליח ישירות ביתי. מאותו רגע לא שמעתי מהם יותר, השליח עד היום לא הגיע ולא הגיע אלי המוצרים.
יש לציין שהמוצרים חוייבו בכרטיס אשראי ושולמו. היום במקביל לשליחת מכתב זה אליכם דרשתי לקבל את כספי בחזרה עם פיצוי על כך.
מיותר לציין שזה בושה שמוצרים אשר מסופקים מהארץ מגיעים/ לא מגיעים בכלל תוך כל כך הרבה זמן כאשר מוצרים אשר מסופקים מחו”ל מגיעים תוך פחות מחודש.
זו תהיה הפעם האחרונה שאני יזמין מוצרים מהארץ.
מבקשת לעזור לי לקבל את כספי בחזרה לאחר שחוייב ללא אספקת המוצרים ואף לקבל פיצוי כפי שמגיע לי.
פשוט לא נותר לי כבר דבר לעשות בנדון. ממש מבקשת את עזרתכם בנדון.

פנינו אל חברת BUY2 לצורך קבלת תגובתה.

קראו על זכויות הצרכן בעת חיוב שגוי וכיצד ניתן להגיש תביעה.