תלונה נגד רשת מנטה – גובה מחיר גבוה מהמצויין על המוצר

תלונה נגד רשת מנטה, אשר נשלחה על ידי יניב דהן:

בתאריך 16/5/2015 שעה 15:41 נכנסתי לחנות נוחות מנטה בתחנה של חברת דלק קפלן רמלה 274 קניתי כמה מוצרים ו ביניהם נס קפה של עלית 200גר’ על האריזה הופיע מחיר של 18.60 ובפועל חוייבתי ב 28.60 , 10₪ יותר !!! כשניגשתי למוכרן בטענה כי חוייבתי יותר וכי מגיע לי לפי חוק את המחיר המוטבע על המוצר קיבלתי תגובה גסה ועוינת מצידו כי החוק שלי לא תופס בחנות הזו וכי פה אין חוקים, ביקשתי שמדבר עם המנהל ו לאחר שיחה עם המנהל קיבלתי תשובה שאם אני רוצה את המוצר הוא יבטל את העסקה באשראי ואצטרך לשלם במזומן על הנס קפה הסברתי כי אין לי מזומן ומה הבעיה לזכות אותי באשראי ב 10₪ אך הוא סירב בכל תוקף יאמר שאין דבר כזה אצלם.
בושה וחרפה לחברה בסדר גודל כזה שמרמה באופן גלוי את הלקוחות שלה ולא נותנת מענה ו שירות ראוי.
אבקש את תגובתכם בנושא.

פנינו אל רשת מנטה לצורך קבלת תגובתה.

קראו כאן על זכויות הצרכן בעת חיוב שגוי.