תלונה נגד רמי לוי – השליח גרם לפיזור חומר רעיל על המצרכים

תלונה נגד רמי לוי אשר נשלחה על ידי יוליאנה פרניץ:

הזמנתי משלוח מרמי לוי באינטרנט להיום בערב. השליח הגיע בשעה 7, מחזיק בידיים ארגזים עם המוצרים וזרק אותם על הרצפה. מהמכה נשבר או התפוצץ מיכל עם חומר קוטל חרקים שהיה בתוך ההזמנה.
ראיתי את זה בעודו השליח אצלי בבית, מייד ביקשתי ממנו לקחת את השקית עם קוטל חרקים ולהוציא אותה מהבית ולזכות אותי. אחרי ששליח הלך והתחלתי לסדר את המוצרים שקיבלתי, ראיתי שכל השקיות מכוסות בחומר רעיל זה, שתי שקיות שהיו בהם מוצרי חלב – בתוך השקיות הכל מעוך כך שקשה לזהות מה בכלל נמצא בפנים. כדי לטפל בהזמנת מזון זו נאלצלי לשים כפפות חד פעמיות כי הכל היה מכוסה בחומר רעיל של K-300.
מייד פניני לשירות לקוחות. נציג בשם איתי (או איתן), ביקשתי שמייד יקחו את כל המשלוח מהבית שלי ויזכו אותי בעלות ההזמנה (כ500 ש”ח). רציתי להחזיר הכל כי הזמנה הייתה במצב כזה שלא יכולתי להתחיל לבדוק איזה מוצרים פגומים ואיזה לא – היה הרבה מוצרים פגומים ומה שלא פגום, זה היה ארוז בשקיות שנשפח אליהם חומר רעיל. אצלי בבית ילד בן 5 ואני לא מוכנה לקחת סיכון.
נציג שירות הבטיח לבדוק עם המנהל ולחזור אליי בעוד מספר דקות. עברה שעה, עף אחד לא חזר אליי. חייגתי שוב לשירות לקוחות. אחרי המתנה של 40 דקות ענתה לי נציגה בשם רעות.אמרה שנציג שדיברתי איתו עדיין לא חזר אליי כי עדיין בוקד את העיניין וייטפלו בי. השעה ביינתיים 10 וחצי בלילה. ביקשתי לטפל בבעיה מיידית וביקשתי לדבר עם מנהל. התשובה שלה הייתה – ביום ראשון יבואו לאסוף את המשלוח הפגום ורק ביום ראשון יזכו אותי ורק ביום ראשון ניתן לדבר אם המנהלים.
כלומר, היא הציע לי לשמור מוצרים מכוסים ברעל אצלי ביית יומיים. לחילופין, הציע להוציע את זה החוצה ולשים ליד הדלת. כמובן פתרון זה גם לא מקובל, אני לא רוצה להסתבך עם השכנים וגם לא רוצה שיומיים יעמדו לי ליד הדלק מוצרים מסוכנים.
הווכיח איתה נמשך כשעה, היא כל הזמן חזרה על אותם מילים ומשפטים, שלא ניתן לאסוף את המוצרים לפני יום ראשון, לא ניתן לזכות, לא ניתן לדבר אם מנהל. בכל טון הדיבור שלה היה מלה אדישוט וחוסר איכפתיות ולמרות שאמרה מספר פעמים שהיא מתנצלת, ממש לא היה אכפת לה ולא נסתה לפתוח את הבעיה שנוצרה באשמתם בלבד. פשוט לא הסכמתי לרדת מהקו ואחרי שעה של ויקוחים סוכם שמחר בין 10 ל2 יבוא שליח לאסוף את המשלוח.
מסיכום: היה קשל בכל השלבים של האירוע. החל מפעולות של שליח ששבר ומעך את כל מה שאפשר. אחרי זה נציג שהבטיח לחזור ולא חזר.אחרי זה נציגה שלא הייתה מוכנה לטפל בתלונה והציע לי פתרונות שלא מתקבלים על הדעת כגון להשאיר מוצרים שנשפח אליהם חומר רעיל אצלי בבית למשך יומיים. בבית יש ילדים קטנים וזה ממש מסוכן.
חייבת לציין שמזמינה בחנות זו כבר שנתיים או שלוש ולא היה פעם שהכל היה בסדר עם המשלוח. תמיד מגיעים מוצרים פגומים או חסרים מוצרים או יש בעיות בחיוב, כל פעם הייתי צריכה להתקשר לשירות לקוחות. המשכתי להזמין למרות השירות הגרוע כי מכירים בחנות זו נמוכים יותר משער החנויות באינטרנט. המקרה הזה היה חמור ביותר וכמובן לא נזמין מרמי לוי שוב. אשלם יותר אבל לפחות אהיה בטוחה שאני אקבל את היוגורטים שלי בלי רעל.

פנינו לחברת רמי לוי לקבלת תגובתה.