תלונה נגד אגד – לא הטעינה את הרב קו בסכום הנכון

תלונה נגד אגד אשר נשלחה על ידי חני בן מנחם:

לפני עשרה ימים איבדתי כרטיס רב קו
פניתי לעמדת רב קו המרכזית הכרמל והגשתי בקשה להחזר הנסיעות שאבדו, פנייה מספר 1192948.
לאחר כחמישה ימים קיבלתי הודעה כי הזיכוי אושר ועליי לפנות לעמדת אגד המרכזית לב המפרץ.
ניגשתי לעמדה , הנסיעות הוטענו בכרטיס וקיבלתי אישור לכך אולם היום כשהשתמשתי שוב בכרטיס , לתדהמתי גיליתי שהיתרה לא כוללת את ההטענה של עשר הנסיעות. לא אוכל להגיע שוב לעמדת אגד, מבקשת לפעול להשבת הנסיעות, מדובר בעשר נסיעות בעלות 2.90 ש״ח
תודה חני בן מנחם

פנינו אל חברת אגד לצורך קבלת תגובתה.