תלונה נגד 018 (אקספון) – לא מספקת את התנאים שהובטחו

תלונה נגד 018 (אקספון) של אחי סולומון

שלום,

ב23.3.2015 – לקחתי החלטה לעבור ל 018 על מנת להצטרף לסלול 100 מגה במאה שקלים.
הובטח לי כי תוך 3 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה אשודרג למאה מגה.

לאחר ביצוע העסקה 018 משכו זמן, ואמור כי בזק לא ביצעה את השדרוג למאה מגה.
לאחר 3 שבועות – אתמול ה 13.4.2015 נאמר לי כי התשתית שלי ( בזק ) אינה תומכת במאה מגה אלא רק ב 15 מגה.
בשיחה עם בזק – נאמר שהתשתית של בזק תומכת ב100 מגה – ל קו שלי.

אם כך – למה לא אמרתם מלכתחילה? למה אני צריך לרדוף אחריהם במשך 3 שבועות?

בנוסף בשבוע האחרון ביקשתי לדבר עם מנהל אחת ליום ( 5 פעמים ! ) – אף לא פעם אחת מנהל חזר אליי.

בקצור לא 100 מגה ולא נעליים. שירות גרוע ללקוחות – הטעיית הציבור ופרסום שיקרי.

לטיפולכם אודה,

תודה,
אחי סולומון

פנינו לחברת 018 לצורך קבלת תגובתה.