תלונה נגד 018 (אקספון) – לא מספקת את התנאים שהובטחו
תלונה נגד 018 (אקספון) של אחי סולומון
שלום,
ב23.3.2015 – לקחתי החלטה לעבור ל 018 על מנת להצטרף לסלול 100 מגה במאה שקלים.
הובטח לי כי תוך 3 ימי עסקים מרגע ביצוע העסקה אשודרג למאה מגה.לאחר ביצוע העסקה 018 משכו זמן, ואמור כי בזק לא ביצעה את השדרוג למאה מגה.
לאחר 3 שבועות – אתמול ה 13.4.2015 נאמר לי כי התשתית שלי ( בזק ) אינה תומכת במאה מגה אלא רק ב 15 מגה.
בשיחה עם בזק – נאמר שהתשתית של בזק תומכת ב100 מגה – ל קו שלי.אם כך – למה לא אמרתם מלכתחילה? למה אני צריך לרדוף אחריהם במשך 3 שבועות?
בנוסף בשבוע האחרון ביקשתי לדבר עם מנהל אחת ליום ( 5 פעמים ! ) – אף לא פעם אחת מנהל חזר אליי.
בקצור לא 100 מגה ולא נעליים. שירות גרוע ללקוחות – הטעיית הציבור ופרסום שיקרי.
לטיפולכם אודה,
תודה,
אחי סולומון
פנינו לחברת 018 לצורך קבלת תגובתה.
אותו סיפור בדיוק אבל למסלול 15 מגה !!!
כבר חודש אני רודף אחריהם מבקש לדבר עם מנהל וכלום !
בינתיים אני גולש בקושי עם 3 מגה ובכל שבוע אין לי אינטרנט בכלל למשך 24 שעות
אני גולש בעזרת הפלאפון שלי
פשוט חוצפה לפרסם כך ולעשות אחרת- כאילו אנחנו מדינת עולם שלישי
שירות מזעזע, ניתוקים בשירות ללא הפסקה, גרימת נזק לעסק שלי ואי מתן מענה לבעיה, ניתוקים פתאומיים באינטרנט , מבקשים ממך להביא טכנאי ולשלם מכיסך האישי מאות שקלים , מהחברה הזו ממליץ להתרחק כמו מאש .
חברה פח אשפה.. רמת שירות.. מדינת עולם שלישי.. !!!חוסר מקצועיות בכל רמה אפשרי החל מרמת נציגי השירות השירות הטכני ועד איכות המוצר שמובטח ללקוח.
אל תתפתו לזמני ההמתנה הקצרים ולמענה הנחמד במוקדי המכירות .. נסו להתקשר למוקד השירות ותקבלו המתנה נעימה וארוכה!!. מומלץ לשלם קצת יותר ולקבל מוצר איכותי ובראש שקט