תלונה נגד חברת סלדון – המכשיר הסלולרי נמסר לתיקון מס' פעמים אך עדיין לא תקין

תלונה נגד חברת סלדון, של משה שמש:

רכשתי מכשיר נקסוס 5 לפני פחות משנה, והמכשיר עדיין באחריות. שמתי לב שאין קליטת GPS באפליקציות הניווט השונות. שלחתי את המכשיר ליתקון והמכשיר חזר אלי אחרי שבועיים. לאחר איפוס הגדרות יצרן, למרות שהבעיה כלל לא נפתרה. הפקדתי אותו שוב בנק' השירות באותו הרגע. אחרי כמעט שבוע קיבלתי טלפון מטכנאי שאמר שבסה"כ צריך להעביר את המכשיר לרשת דור 3 ולא לLTE והבעיה תפתר. אחרי חודש שאני בלי טלפון, ומטורטר הלוך ושוב הגעתי שוב לקחת את המכשיר ושוב אותה הבעיה – כאילו שהמכשיר כלל לא היה בתיקון.
כבר מיואש צלצלתי לאחר כמה ימים שוב לחברה ונציגה שענתה לי אמרה שאין מה לעשות ושאצטרך לשלוח את המכשיר שוב לתיקון.

מה כבר אפשר לעשות כשאתה משלם ממיטב כספך על מכשיר עם אחריות, ואותה החברה (סלדון) שאמורה לספק את האחריות פשוט עושה ממך צחוק?

פנינו אל חברת סלדון לצורך קבלת תגובתה.