תלונה נגד חברת הוט – מחייבת בחיובים שלא אושרו על ידי הלקוחה

תלונה נגד חברת הוט של יעל בר-עוז:

לפני כשנה שיניתי עיסקה עם הוט לטריפל, וסוכם על תשלום של כ-349 ש"ח, בערך כולל כלל הערוצים, והממירים הקיימים
אצלי. בנוסף לכך קיבלתי הטבה של 20 ש"ח בחודש, לצפיה בכל מוצר, וכן שידורי האוזן השלישית חינם למשך כ-3 חודשים.
ניצלתי פעם אחת בלבד את הטבת הצפיה בסרט(20 ש"ח), ולא צפיתי באוזן השלישית.

לפני מס. חודשים גיליתי שהחשבוניות החלו להגיע במייל ולא בדואר. את חלקן לא הצלחתי לפתוח, וויתרתי.

בפירוט כרטיס האשראי- הבחנתי שהמחיר גבוה בהרבה מהצפוי, ולפני חודש- פתחתי את החשבונית שקיבלתי:

גיליתי שהמחיר הוקפץ בכ- 50 ש"ח לפחות, שמחייבים אותי גם בתשלום שירות V.O.D שאמור להיות כלול בעיסקה, וגם באוזן
השלישית- אותה לא ביקשתי כלל.

בנוסף לכך- החליטו בהוט לשנות לי את העיסקה ושלחו לי סיכום עיסקה חדשה, בתאריך 10.2.15, הכוללת ערוצים ברוסית..
לאחר ברור הבנתי- שהתקשרו אלי הביתה, כשאימי בת ה-90, שאינה שומעת טוב, התארחה אצלי, וענתה לשיחה. לדבריה-
כשהבינה שזו לא אני- ניתקה. אולם הוט החליטו, בלעדיי וללא הסכמתי, לסגור עיסקה חדשה כזו.
ברור שהדבר כרוך בתשלום נוסף..אגב- אני רוצה לציין שאיני דוברת רוסית כלל..ואימי דוברת צרפתית.

ב-25.3.15 התקשרתי לשירות הלקוחות להתלונן על כך. לדברי נציגת השירות- התוספת הראשונה- התווספה החל מאוקטובר.
ביקשתי ממנה החזר כספי של כל גביית היתר, ובנוסף- משלוח כל החשבוניות לדואר שלי, על מנת שאוכל לבדוק זאת.
אחרי יומיים- קיבלתי שוב חשבונית בדו"אל.
ב- 28.3.15 כתבתי מייל תלונה לכתובת שהיתה רשומה על העיסקה- אך לא קיבלתי שום תגובה עד היום.
היום התקשרתי שנית : השיחה התנתקה כל הזמן (בשל תקלה? אצלם), עד אשר הנציגה לא חזרה אלי.
לדבריה- לא הייתי צריכה לשלוח למייל שסיכמתי עם הנציגה הקודמת אלא לכתובת אחרת. דרשתי ממנה החזר כספי,
קבלת חשבוניות מודפסות בדואר וביטול העיסקה הרוסית.
במשך כל השיחה היא הביעה אמפטיה ל"תחושה" שלי, אך לא קיבלה את דברי..היא כן הבטיחה לבקש שיעבירו אלי את
החשבוניות.

איני יודעת האם אתם פועלים בנושא או רק מפרסמים, אך חשוב לי ליידע אתכם.
בברכה,
יעל בר-עוז

פנינו אל חברת הוט לצורך קבלת תגובתה.

קראו כאן מידע רלוונטי על חוק החוזים.