תלונה נגד חברת אורנג' – מחייבת לקוחה על אף ביצוע ביטול עסקה

תלונה נגד חברת אורנג' של מיכל שרעבי:

ב-2/2015 רכשתי מכשיר סמארטפון בעלות של כ-3,500 ש" לאחר יומיים ביטלתי את העיסקא וקיבלתי אסמכתא על כך היום קבלתי חיוב בדואר ע" -.134 ₪ מבלי שנעשה שימוש במכשיר בנוסף לכך כנראה קיבלתי סוג של עונש כאשר רציתי להטעין את כרטיס הטוק מן של אותה חברה (במכשיר הקודם שלהם) ונמסר לי ע"י פקידת הדואר שמס' הנייד שלי לא קיים העיסקא בוצעה בסניף שלהם ביד אליהו ברח' השלושה

מבקשת בדחיפות לחזור אלי

חג שמח
מיכל

פנינו אל חברת אורנג' לצורך קבלת תגובתה.

קראו כאן על זכויות הצרכן בעת ביטול עסקה.