תלונה נגד הוט – פרק הזמן להגעת טכנאי אינו סביר

תלונה נגד הוט של איתי מזור:

ביום חמישי הגיע אלי טכנאי להתקנת ממיר פיירבוקס במסגרת תוכנית שימור לקוחות , לאחר ביצוע התקנה כשסיים , הודיע לי כי אינטרנט יתחיל לפעול לאחר כשעה מרגע שיצא מהבית, לאחר כשעה הודעתי לו שאין לי אינטרנט ומסר לי לבדוק מול הספק שזה גם הוט נט , ומשם התחילה מסכת העינויים , עברתי מנציג לנציג ממוחה למומחה אחר ללא מציאת פתרון , משכו אותי עד ליום ראשון בטענה שלנציגי תמיכה אין הרשרות שיש לשירות לקוחות והשירות לא עובד עד צאת החג ולכן עלי להמתין עד ליום ראשון ,

ביום ראשון התקשרתי בעצמי לתמיכה (לא ציפיתי שיחזרו אלי) ושוב העבירו אותי מאחד לשני מהתומך הבכיר למומחה ועד למנהלת בסוף ועדין ללא פתרון,
המתנתי עד לשעה 19:00 חזרה אלי מנהלת בטענה שהיא מעוניינת לתאם לי טכנאי לבית וזה כי הם לא מוצאים את הבעיה,
התיאום הכי קרוב שיש לה זה ליום שלישי הקרוב,
כששאלתי אותה האם נראה לה הגיוני שאני מיום חמישי ללא אינטרנט בבית ללא מצלמות אבטחה ומערכת פנימית של בית חכם שמושבתת בגלל הבעיה של אינטרנט,בנוסף לזה שאני מנהל עסק עצמאי שמחייב אינטרנט וכרגע אני גולש על מתאם סלולר חלש , איך הגויוני שאני אמתין עד יום שלישי לטכנאי , איפה ההבנה הבסיסית שלהם שלא יתכן שמיום חמישי שבוע ימים אני אתקע בלי אינטרנט והתאום הכי קרוב שלהם זה לשלישי?!?
התשובה שלה הייתה זה מה שאני יכולה לעשות!!! פשוט בזיון של חברה לא מספיק אני יום שלם תקוע בבית ממתין שנציגים יחזרו אלי לפתרון התקלה , אני צריך להמתין עד שלישי שיגיע אלי טכנאי

פנינו אל חברת הוט לצורך קבלת תגובתה.