תלונה נגד בזק – השירות אשר הובטח לא סופק

תלונה נגד בזק של יעל על:

בחודש אוגוסט 2014 הוצע לי להצטרף לשרות פרסום של בזק שבו אקבל פרסום לעסק שלי- לימודי אנגלית עסקית למנהלים וחברות. נאמר לי כי על כל צפיה של לקוח אשלם סכום של כ 1.5 ש"ח עד למקסימום של 300 לינקים בחודש. המוכרת האדיבה אף ענתה לשאלתי אם יש התחייבות לזמן כלשהו בשלילה. אין התחייבות.
בחודש הראשון הופתעתי לראות מאות שקלים חיוב כשלא היה אפילו טלפון אחד לעסק. השרות כלל גם 144 שבו היו אמורים להפנות אלי מי שמתקשר לברר על לימודי אנגלית עסקית למנהלים. שם העסק Y-ENGLISH והטלפון 08-9960660.
כבר לאחר כחודש התקשרתי להתלונן ומסרתי מספרי טלפון שמהם התקשרו פונים שחפשו לימודי ערבית, ספרדית, עברית ולימודי אנגלית לילדים. המוקד התנצל ו"שיפר " את ההגדרות למוקד 144.
דבר לא עזר. המשכתי לקבל טלפונים לא רלוונטיים ומצאתי את עצמי מתנצלת באוזני הפונים על כך שהופנו אלי. כל אותו זמן שילמתי סכומים של 400-500 שקל כל חודש על אפס שרות.
כשרציתי לנתק את השרות לפתע הובהר י כי יש "קנס" על ניתוק . המתנתי ךלסוף לחודש פברואר ושילמתי קנס של מאות שקלים. בידי כל הקבלות לאשר את דברי. לא רק שלא קבלתי לינק לעסק עסקתי בלהתנצל על שרותים שלא יכולתי לתת. (לא יכולתי ללמד ספרדית ערבית וגם לא עברית. אנגלית לילדים לא היתה בהגדרת השרות ובכל זאת הופנו אלי שיחות. שילמתי על כל השיחות השגויות. לא קיבלתי שיחות מתאימות בכלל, טרטרו אותי ואת הפונים נגרמה לי עוגמת נפש גדולה . לקינוח שילמתי קנס.
אני דורשת מבזק להחזיר לי את הסכומים ששילמתי במשך חצי שנה של סבל ולהחזיר לי את הקנס . עוגמת הנפש גם היא זקוקה לפיצוי.
אוכל לשלוח את כל המסמכים למי שיטפל במקרה.
בתקווה לקבל את עזרתכם גם למול ענק כמו בזק.
תודה יעל גל

פנינו לחברת בזק לצורך קבלת תגובתה.