תלונה נגד אלקטרוניקס פרו – דרישה להחזרת 250 ש"ח
תלונה נגד אלקטרוניקס פרו של דליה פיינטוך:
בתאריך 22.1.14 רכשתי מקרר סמסונג באלם קניון גבעתיים. בתאריך 22.3.15 התקשרתי לאלקטריק סטור טלפון 08-9567500 שהם נותני השירות של המקרר שקניתי המקרר שלי הקפיא את המוצרים בחלק התחתון של המקרר, לא רק במקפיא בקשתי לדבר עם טכנאי , הסברתי לו מה קרה לי ובקשתי הדרכה הוא אמר לי שאני חייבת טכנאי הזמנתי טכנאי – הוא רק סובב את הכפתור של הטרמוסטט, דקה אחת והלך גבו ממני 250 שח על ביקור טכנאי אם הטכנאי הראשון שדיברתי אתו היה מדריך אותי לסובב את הכפתור – לא הייתי צריכה את הביקור הזה
מה גם שמסתבר שבמשל שנה וחודשיים צריכת המקרר שלי הייתה מקסימלית, ושילמתי הרבה כסף עבור חשמל בקשתי לדבר עם אחראי, אמרו לי שיחזרו אלי תוך 72 שעות אף אחד לא חזר אלי היום כשהתקשרתי אמרו לי שלא אקבל שום זיכוי עברו שנה וחודשיים מאז קניתי את המקרר, כשהביאו אותו – לא כיוונו את הטרמוסטט וזאת האחריות שלהם נגרם לי נזק בתשלום חשבון חשמל גבוה, ותשלום 250 שח על ביקור טכנאי וכמובן עוגמת נפש ועצבים. מבקשת את עזרתכם שיחזירו לי 250 שח שגבו ממני בצורה לא צודקת
תודה רבה
הצלחנו לאתר את החברה על פי מספר הטלפון באתר האינטרנט הזה ופנינו לקבל את תגובתה.
אני היום משעה 8.30 עד שעה 13.00 צלצלתי לחברה אלקטרניק ספורט יותר משש פעמים אין קול ואין עונה החברה כדי לחסוך מוקדנית מזלזלת בלקוחות בסוף הזמנתי טכנאי מקררים באופן פרטי למרות שיש לי בטוח ושלמתי יותר מ4000ש'ח זה שרות?
תאריך 10.6.2020
חברת אלקטרוניקס פרו
היא החברה הכי גרועה שנתקלתי בה, שירות לקוחות מהזן הכי נמוך שיש, לא עונים לטלפונים, לא חוזרים להודעות, לא מדברים יפה.
מעולם לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך גרוע במדינת ישראל, תעודת עניות לחברה שלא מכבדת כלום.
זו פעם ראשונה שאני רושם, הוציאו אותי מדעתי.
אסור לקנות מוצרים שהם נותנים להם שירות!!!!
מתחת לכל ביקורת
אין מענה טלפוני
אין מענה של אדם
אין אם מי לדבר
חבל על כל מילה נוספת – בושה לחברה כזו בארץ
אסור לקנות מהם מוצרים
נציג החברה המדוברת התקינו לי בתוספת תשלום של 340 ש"ח טלויזיה חדשה מסוג סמסונג 55 אינצ בחודש מרץ השנה ליפני שבועיים הטלוויזיה קרסה מהקיר שלחו לי נציג שלהם שפירק את המיתקן לקח אותו ומאז לא שמעתי מהם על זיכוי ועל הנזק שגרמו לי בסלון שרות גועל נפש …..
קניתי מקרר בטרקלין צריכה להזמין טכנאי שמחבר אותו שבועיים ביקשתי שישלחו לי טכנאי לא נתנו לי טכנאי אחרי כמעט חודש הימים נתנו לי טכנאי והוא לא הגיע התקשרתי שוב פעם ליברר למה לה הגיע ?נתנו עוד פעם טכנאי ועוד פעם הוא לא הגיע כמה פעמים התקשרנו ואמרו שבקשה בירה לאחראי ואף אחד לא חזר אלינו
חברים שימו לב- הפתרון היחיד הוא להגיש תביעה מסודרת לבית משםט לתביעות קטנות,ואז תראו איך הם רצים לשלם לכם,םשוט מאוד
שלום, אתא תוכל להדריך אותי איך לבצע תלונה מול בית נשמת, תודה רבה
השירות הגרוע ביותר. כל שיחה נעשית רק בוואצאפ ומשם זה רק קיר
בושה וחרפה. אני משלם אחריות מורחבת ומקבל אבנים
רכשנו טלויזיה באחריות של אלקטרוניקס פרו. כאשר הדלקנו אותה ראינו תמונה "חלבית" לא חדה , פסים על המסך וצליל לא ברור. חשבנו שבעיה בשידור ומסיבה הזאת החלפנו ספק מ"הוט" ליס וחיבנו טלויזיה לממיר חדש אך התמונה ללא שיפור! התקשרתי לחברה ואמרתי שהטלויזיה לגמרי חדשה ואנחנו רוצים להחליף. אבל הם שלחו טכנאי לבדיקה. טכנאי היגיע הביתה ולמרות כול התופעות שאנחנו רואים אמר שהטלויזיה לגמי תקינה. לא צריך להיות מקצועי כדי לראות שזה התמונה והצליל לא איכותיים בהשווא לטלויזיה אחרת מאותו סוג שיש לנו בבית. אין לנו שום אינטרס להיתלונן ללא סיבה. הטלויזיה הזאת קנינו להורים בני 80+ שגרים בהוסטל ואין להם שום בילוי אחר. תעזרו לנו לדרוש מחברה החלפת טלויזיה.
מחכה כבר חצי שנה לכרטיס צג מקפיא ומקרר, כבר חצי שנה היום מחר בעוד שבוע בעוד שבועיים, קורונה האונייה לא הגיעה הכרטיס הגיע תקול ועוד 1001 סיבות, שילמתי 280 שקל לטכנאי שבא לדקה , אמרו שהכרטיס עולה 500 שח ואם אעשה ביטוח לשנתיים ה500 יקוזזו ברוב וטיפשותי עשיתי ביטוח משלמת כבר חצי שנה 46 שקלים, ואין מענה
לא להתקרב לחברה הזאת. שירות כזה גרוע לא נראה פה מעולם. פשוט פח זבל של חברה. לוקחים כסף על כלום ונונתים ללקוח לרדוף אחריהם.
שירות נוראי!!
מושכים זמן. 2 טכנאים בהפרש של שבועיים כשהמייהש מושבת וטכנאי אחד סותר את השני ובסוף אומרים לך שהכול נגרם כתוצאה מנזק לקוח כך שבפעם הבאה לא יתוקן. מיד אחרי שהטכנאי יוצא, מתקשרים ברוב חוצפתם להציע שדרוג ולמעשה מציבים אותך במבוי סתום. האחריות לא שווה כלום כי מעתה ואילך הכול יהיה נזק לקוח ואם תבטל, יקזזו את כל מה שכבר תיקנו,אלא אם תעשה שדרוג וכך יוכלו לסחוט עוד כסף. אין גבול לשרלטנות.
בדיוק מה שעשו לי אחד לאחד… על מדיח של AEG תוצרת איטליה מהסדרה הכי יקרה שלהם.
מדיח בן שנתיים עם נזילת מים פנימית מהמיכל מלח . התקלה לא נותנת להפעיל את המדיח כמובן כי החיישן מזהה נזילה.
התקלה לא ניתנת לתיקון ת לא ניתן לתקן את החור במיכל מלח.
אלקטרוניקס פרו טוענים שחייב להחליף מדיח אבל הלקוח אשם ולכן אין אחריות.
הציעו לי לשלם 900 שח ולקבל מדיח כזה מעודפים. כמובן שסירבתי לסחטנות שלהם.
חברה של רמאים עם שירות פח זבל ת לא עונים לטלפונין וגם כשעונים אז הדיבור שלהם מסריח.
לא להתקרב!!!! זהירות !!!! זהירות !!! זהירות !!!!
הם באמת חברה עם שירות גרוע
לא חוזרים לטלפונים
שעה עד שעונים
לצערי הרב אני מצטרף לרצף התלונות המופיע כאן רכשנו מקר סמסונג באלמ לפני מספר שנים .
לפני כשנתיים בעקבות תקלה בקיוסק הגיע טכנאי שכבר לא עובד בחברה כנראה בגלל שהיה ישר מדי אבל הצליח לשכנע אותנו לבצע ביטוח ורשם את רשימת התקלות מאז כשנתיים אנחנו רודפים אחרי השרות שלהם.
פשוט אין שרות לידעתכם גבו מאיתנו 4000 ש" עבור הביטוח למספר שנים ועד היום לא קיבלנו שרות.
דרך אגב המוקדנים שלהם "מאד נחמדים" בטלפון אבל בזה זה נגמר דיברה איתנו מספר פעמים בחורה בשם עדי שהציגה עצמה כסמנכלית שאחרית על השרות ואין שרות.
היום חיכתי כרגיל בבית להגעת טכנאי מהשעה 11.30 ועד 13.30 ואף אחד לא הגיע. ויתרה מזאת בשעה 14.30 מתקשר אלי הטכנאי ושואל אם הוא יכול להגיע תוך חצי .הסברתי לו שלא.
לאחר כעש דקות קיבלתי הודעה בטלפון במסרון שהטכנאי הגיע ואנחנו לא היינו בבי. לא רק השרות אלה גם שקרים לשמחתי השיחה מוקלטת אצלי.
בקיצור מומלץ לא לקנות מוצרים המקבלים שרות מהחהרה הזאת.
השירות תיקונים גרוע .
הטלויזיה חזרה תיקנו תקלה אחת .
ונוצרה תקלה אחרת .
אלקטרוניקס פרו הוא נותן השרות הגרוע בארץ בכל התחומים. אסור לקנות מוצר שהחרה זו ממונה על השרות שלו. היבואנים חוסכים ע"י מיקור חוץ של השרות ובוחרים את המציע הזול ביותר, שהוא מן הסתם הגרוע ביותר.
יש לי מקרר סמסונג ומאתמול הוא לא עובד. אתמול התקשרתי לחברה והמתנתי 12 דקות על הקו ואיש לא ענה. השארתי את מספר הטלפון שלי והבטיחו שיחזרו אלי עד 6 בערב. מיותר לציין שאיש לא חזר. היום כתבתי להם מייל דחוף ועד עכשו לא חזרו אלי. חייבים להגיש נגד החברה תביעה ייצוגית על מאות אלפי שקלים !!!
השירות גרוע מאוד. קניתי טלוויזיה באחריות יבואן רשמי ובטיפול אלקטרוניקס פרו, בפועל הטלוויזיה יושבת בקרטון 15 יום וממתינה למתקין. להתרחק מהחברה כמו מאש
אי אפשר לקרוא להם חברה, חבורה של נוכלים. לא להתקרב קניתי לצערי את רוב מוצרי החשמל לבית תחת אחריותם וזאת טעות חיי! צריך להגיע איתם להכל כלול שכל מדינת ישאל תדע עם מי יש לה עסק!
זו חברה גזלנית.שרות גרוע ביותר.התרחקו מהם כמו מאש.אחרי שמשלמים להם ,הם אף פעם לא חוזרים ללקוח.גובים סכום עתק בשל ביקור קצרצר ולא מוכנים לקזז את סכום הביקןר 280 ש"ח מסכום התיקון.
מצטרף להגדרת "אלקטרוניקס פרו בלו" כחברת שירות גרועה ביותר !!!
הזמנתי התקנת כיריים גז בתחילת השנה ולאחר שהמתנתי לשווא לטכנאי בתאריך שנקבע ולא היה להם הסבר למה הוא לא הגיע, הם הסכימו לפצות אותי ב- 600 ש"ח בהתאם לחוק.
אלא מה, עד היום לאחר למעלה מעשר פניות בטלפון ותירוצים שונים, הכסף עדיין לא הגיע !!! הטענה האחרונה שלהם היא שנישלח צ'ק לפני למעלה מחודש בדואר רגיל… ואם זה לא הגיע, אזי זו בעיה של הדואר…
חברה מתחת לכל ביקורת.
חודשיים וחצי מחכה לתיקון תנור אפיה והם אינם מתקנים בתואנה שאין להם את החלק.אינם עונים לטלפונים."מיבשים"אותך על הקו שעות. חצופים שאין כדוגמתם.
נקבע לי היום טכנאי לתיקון מדיח בין השעות 8:30 ל 10:30. לא הגיע. התקשרתי לחברה, במשיבון ניתן ליצור קשר ישירות עם הטכנאי. הטכנאי עדכן אותי שהעבירו את הטיפול בי לטכנאי אחר, שאתקשר לשירות הלקוחות. התקשרתי פעמיים לשירות הלקוחות. הראשון אמר שהטכנאי מתעכב למקסימום 40 דקות. כשהתקשרתי שוב ב 14:30 הנציג אמר שיחזור אלי ואני ממשיך להמתין, השעה כעת 18:00.
על חוק הטכנאי שמעו בחברה הזו? אם כן ואם לא, ישמעו על זה ממני.
מסרתי שואב אבק לתיקון לפני חודשיים וחצי ועדיין לא קיבלתי שום הודעה על מצבו התקשרתי 10 פעמיים הבטיחו לחזור באותו יום עד עכשיו אני מחקה שרות גרוע כל מי שחשב לקנות מוצר שלהם שלו התקרב לחנות
כולם מתלוננים על אלקטרוניקס-פרו. גם אני זוכה מהם ל"טיפול VIP". הטלויזיה סמסונג 55Q7C מסך קעור שעלתה הרבה כסף, התקלקלה אחרי שנתיים. הם מנסים לשכנע אותי שהתיקון יקח 3 חודשים ובמקום זה מציעים טלויזיה אחרת תמורת תוספת תשלום "סמלית", בין 1,000 ל- 3,000 שקל תלוי בדגם. בתקנות הגנת הצרכן – אחריות ושירות לאחר מכירה, כתוב שחברת השירות חייבת להחזיק מלאי חלקי חילוף 7 שנים מהמכירה ולתקן את המוצר תוך 3 ימי עבודה. כשהזכרתי זאת למנהלת קשרי הלקוחות שלהם, היא טענה שזה לא חל עליהם. האמנם ??? הם מנצלים את זה שעבור הלקוח הבודד, מדובר בסכום קטן ולכן אף עורך דין לא יטפל בתביעה כזו. איך מתארגנים להגשת תביעה ייצוגית?
חווית שרות נוראה ,אוי לו למי שזקוק לעזרתה של החברה הזו , ראו הוזהרתם מראש !!! סיוט שלא נגמר,מורחים את הלקוחות , הטענת שרות מהיר , אך בפועל השרות לא קיים כלל .חברת אלקטרו ספורט היא חברה שראוייה לכל ביקורת שלילית .
עשיתי כמו כולם ביטוח למקרר סמסונג ,בחודש ספטמבר פניתי לחברה הפנל של הדלת נשבר לטענתם זה לא כלול בביטוח ושילמתי עבור הפנל 500 שקל
ותיאמה לי טכנאי לתאריך 16/9/2020 באותו יום התקשר טכנאי שהיה אמור להגיע בשעה 11:00 ביקש שהוא מתעכב ואמר שיגיע ב 15:00 כמובן לא הגיע ,התקשרתי לחברה היא בדקה ואמרה עוד שעה יגיע כמובן שהמתנתי ודחיתי את כל הסידורים שלי על מנת לקבל את הטכנאי
לא הגיע בכלל כל ניסיונותי ליצור קשר נכשלו אחרי מספר ימים ניסיתי שוב ענה לי בחור שאמר שהפנל צריך להזמין ואין אותו במלאי רוצה לומר שמעולם לא קיבלתי שרות כל כך לקוי גם שביקשתי לדבר עם מנהל בחיר נופפו אותי את ה500 שקל מייד גבו שוקלת להגיש תביעה נגד החברה
אצלנו הבעיה היא במכונת כביסה של אלקטרולוקס.
שנתיים אחרי שרכשנו אותה, היא התקלקלה.
בפעם הראשונה לקח להם 20 יום לתקן אותה,
תוך פחות מ-4 חודשים היא התקלקלה שוב.
ולפני שבועיים, שוב.
אנחנו הרחבנו את האחריות ל-5 שנים, אז אנחנו לקוח שבוי שלהם.
חיכיתי חצי שעה על הקו להזמין שירות של טכנאי, מישהי ענתה לי, שאלה מה הבעיה, ותוך כמה שניות אמרה שהיא מעבירה אותי לתיאום טכנאי – וחיכיתי חצי שעה נוספת על הקו!!!
השנה שענתה פשוט אמרה – מחר יישלח אלייך סמס עם יום ושעה.
למה צריך להמתין שעה כדי שיישלח סמס???
גם הפעם חיכינו 9 ימים ארוכים להגעת טכנאי, אתמול הוא הגיע, אמר שתיקן, אבל המכונה לא עובדת טוב ולא סוחטת.
אני לא מהאנשים שרושמים, אבל הפעם באמת הצליחו להתבלט בשירות הגרוע שלהם.
ראיתי תלונה שלך באתר של "תלונות"
איזה דגם של אלקטרולוקס מכונה כביסה קנית?
אני רכשתי השבוע מכונה אלקטרולוקס
ורציתי לשאול: כשהיגיע אלייך טכנאי פעם ראשונה להתקנה והדרכה, אילו מוצרים, אם בכלל הוא ניסה למכור לך?
אני חוששת מהביקור הראשוני שהם יבצעו. ממה אני צריכה להיזהר?/מה אני אמורה לבדוק בעת ביקור ראשוני שלהם?
יש לי בייה עם מייבש כביסה ועם הארכת אחריות ל-7 שנים. החברה מסרבת לתאם איתי הגעה ולקחת אחריות לתקלה במכשיר כבר שנתיים וחצי.
רכשתי 2 טלויזיות ובלחץ המתקינים עשיתי ביטוח לעוד 3 שנים היום הטלויזיה הגדולה והיקרה מבין השתיים התקלקלה,טכנאי בא אחרי 10 ימים וניסה לתת כל מיני הסברים למה הטלויזיה התקלקלה,כי לא היה לי מגן ברקים למרות שיש לי, כי הכבל של החשמל עושה רעש של זרם שנוגעים בו, בקיצור הפגם אצלי ולא אצל היצרן, בסוף לקחו אותה למעבדה אח"כ אמרו תשובה תוך יומיים ותוך חמישה ימים יחזירו את הטלויזה,ולא חזרו עד שאני פניתי אליהם ואז אמרו כי הם לא יכולים לתקן וכי מוכנים לתת לי טלויזיה משומשת ללא אחריות או טלויזיה חדשה ושאני אצתרך לשלם להם סכום נוסף של 2,200 ש"ח לאחר שסרבתי רצו להחתים אותי על מסמך שאקבל טלויזיה חדשה דגם אחר ממה שדובר ששווה 3,300 ש"ח פחות ממה ששילמתי והרבה פחות טובה ממה שרכשתי למזלי ראיתי את האות הקטנה של הדגם ולא חתמתי,והשיא היה שבקשו ממני להחזיר להם את הטלויזיה שלי שהטכנאים שלהם כבר לקחו ממני לתיקון.
אני כבר חודשיים ללא טלויזיה , ולכן לפני חודש וחצי הגשתי תביעה. ממליץ לא לרכוש סמסונג כדי לחסוך עוגמת נפש עצבים וריצות . תהיו חכמים ותלמדו מטעויות של אחרים.
יש לי טלויזה של סמסוג חדשה נקנתה ב 2/2020 יש פס לאוך כול הטלויזיה והשלט חלק מהכפתורים לא עובדים
והחברה מסרבת לקחת אחריות שירות משפיל ובקשת שמנהל יחזור אלי כבר שבוים אך טרם …
אזהרה !!!!!
בשום פנים ואופן לא לקנות מהחברה הזאת ,קנית טלויזיה סאמסונג וגם הרחבתי את האחריות מסתבר שהטלויזיה יש בעיה ביצאה של הכבל אופטי
מה שגם מסתבר זה שהאחריות לא שווה כלום אלק יבואן
חירטטו אותי אם איזה שטות שהכבל אופטי יכול לעבוד רק עם מכשיר סאמסונג אחר שזאת שטות שאולי תעבוד על אנשים אחרים
קניתי ב 2018 מיקרוגל משולב ב יותר מ 1000 שח. אחריות 3 שנים.
מודל MC28M6055CK.
ב שנת 2020, בתוך האחריות, המיקרוגל הפסיק לעבוד לסירוגין.
אלקטרוניקס פרו לא הסכימה בתחילה לאסוף את המכשיר לתיקון בטענה שזה מכשיר מיטלטל. כשהסברתי להם שזה 18 ק"ג וסיפקו לי את זה עם עגלה ואתבע אותם אם לא יאספו ויחזירו, אז הם התרצו ואמרו ש"לפנים משורת הדין" הם יקחו ויחזירו את המיקרו מתיקון.
אבל עד היום זה לא קרה. והיום כשנגמרה הקורונה ולפני כמה ימים התקשרתי אליהם שיטפלו אז תחילה אמרו "אין בעיה הכל רשום ונתאם טכנאי" אבל היום החוצפנים האלו אומרים ש"ביטלתי" את התיקון ושכבר פג תוקף האחריות. הובטח לי שהמנהל שלהם יחזור אלי עד 17:00 היום, אבל גם זה לא קרה.
בעקרון אני לא הולך לוותר להם. תביעה קטנה ודרישת פיצוי בדרך.
מצטרף לאזהרות.
שלחתי מוצר תקום למעבדה והם לא מצאו את התקלה. התקלה חזרה לאחר שנגמרה אחריות יצרן ועכשיו יש אפילו תקלה חדשה. לא ניתן להשתמש במוצר.
לא מוכנים לתקן רוצים תשלום נוסף.
בשירות לקוחות עונים כמו תקליט לא מוכנים למצוא פתרון או לבוא לקראת הלקוח. שימו לב תרכשו מוצר שבא עם אחריות הוגנת.
אני עדיין ממתין לתגובה שלהם אם ביכלל .
שירות על הפנים, שעתיים מחכה שיענו לשירות. היות וקנינו שירות ללמכונת כביסה 5 שנים מראש, לא בוער להם לתאם ביקור ונדחינו לעוד 10 ימים.
חלק שבאחריות, היו צריכים לתקן, כל שבוע קבוע טכנאי ולקראת הביקור בוטל כי לא היה חלק…ככה שבועות ארוכים. עדן מקשרי לקוחות הבטיח שתפצה….מאז השיחה הבודדת מולה – לא שמענו מממנה כלום. כבר חצי שנה ממתין לפיצוי על טכנאי שלא הגיע. דורשים ממני להביא הוכחות שלא קיבלתי הודעה על ביטול… כל פעם מנהל בכיר אחר מבטיח שיחזור אלי – לא חוזר.
חבל שלא קראתי עליהם לפני שעשיתי אצלם ביטוח על כל המכשירים בבית.
חברה נוראית, שקרנית, נציגים שמדברים נורא ובחוצפה.
שירות לא הייתי קראת לזה.
המתנה למענה טלפוני 40 דקות, נציג עונה בצורה מכוערת ותמיד אין את החלק, "מתי יגיע? " "כשיגיע." לא להתקרב!
ספטמבר 2022
אלקטרוניקס פרו נותנים שרות גרור ביותר!, לא כדאי להתעסק איתם.
מסכים עם כל מילה מהטענות כלפי אלקטרוניקס פרו. טכנאים מהרמה הכי נמוכה שיש. נתנו להם תיק כלים ויאלא לכו לעבודה (לא לעבוד) מיום שרכשתי מקרר סמסונג הכי יקר והכי משוכלל היו לא רק תקלות. מזון באלפי שקלים שנזרק מידי פעם לפח. תקלות שלא יודעים לפתור ומקשקשים על מוצר פגום וכאלה. בקיצור לא לרכוש מוצרים שאלקטרוניקס פרו נותנת השירות והאחריות שלהם. נכון שהם מסםקי שירות לסמסונג, אלקטרולוקס א.א.ג ועוד אבל כול אלה כבר לא מיוצרים בארצות המקור קוריאה וגרמניה . אז תקנו מוצרים אחרים מקררי שארפ, או בוש שווים כל שקל