תלונה נגד אלקטרוניקס פרו – דרישה להחזרת 250 ש”ח

תלונה נגד אלקטרוניקס פרו של דליה פיינטוך:

בתאריך 22.1.14 רכשתי מקרר סמסונג באלם קניון גבעתיים. בתאריך 22.3.15 התקשרתי לאלקטריק סטור טלפון 08-9567500 שהם נותני השירות של המקרר שקניתי המקרר שלי הקפיא את המוצרים בחלק התחתון של המקרר, לא רק במקפיא בקשתי לדבר עם טכנאי , הסברתי לו מה קרה לי ובקשתי הדרכה הוא אמר לי שאני חייבת טכנאי הזמנתי טכנאי – הוא רק סובב את הכפתור של הטרמוסטט, דקה אחת והלך גבו ממני 250 שח על ביקור טכנאי אם הטכנאי הראשון שדיברתי אתו היה מדריך אותי לסובב את הכפתור – לא הייתי צריכה את הביקור הזה
מה גם שמסתבר שבמשל שנה וחודשיים צריכת המקרר שלי הייתה מקסימלית, ושילמתי הרבה כסף עבור חשמל בקשתי לדבר עם אחראי, אמרו לי שיחזרו אלי תוך 72 שעות אף אחד לא חזר אלי היום כשהתקשרתי אמרו לי שלא אקבל שום זיכוי עברו שנה וחודשיים מאז קניתי את המקרר, כשהביאו אותו – לא כיוונו את הטרמוסטט וזאת האחריות שלהם נגרם לי נזק בתשלום חשבון חשמל גבוה, ותשלום 250 שח על ביקור טכנאי וכמובן עוגמת נפש ועצבים. מבקשת את עזרתכם שיחזירו לי 250 שח שגבו ממני בצורה לא צודקת
תודה רבה

הצלחנו לאתר את החברה על פי מספר הטלפון באתר האינטרנט הזה ופנינו לקבל את תגובתה.