תלונה נגד רמי לוי (רשת המזון) – כיצד לנהוג עם לקוחה אלימה בסניף?

תלונה נגד רמי לוי של אלה קזקוב:

בתאריך 27.3.2015 בסניף רמי לוי באר שבע המתנו בתור בקופה מספר 18 לפנינו עמדו 2 אנשים אחד קיבל שירות וזה שאחריו חיכה כמונו. לאחר 20 דקות הגיע התור דלנו והקופאית החלה להעביר מוצר ובאותו הרגע התפרצה לקוחה שצצה פתאום וטענה שזה התור שלה והיא השאירה בצד את העגלה .. הסברנו לה שבגלל שלא עמדה בתור אף אחד לא אמור לנחש זה התור שלה וזה לא מתאים שהיא מטיילת 30 דקות ופתאום מופיעה … היא החלה לצעוק ולהעליב את הלקוח שהיה לפנינן וקראה לו שקרן היא צעקה על הקופאית וגם עלינו והתחילה לאיים היא אמרה שלא תזוז עד שיקבלו אותה כי זה תור שלה היא החלה באלימות לקחת את מוצרינו ולזרוק לעגלה בעלי ביקד ממנה שתפסיק וניסה לעצוא בעדה אך היא הרימה ידיים והמשיכה לאיים… הקופאית קראה למנהל הסניף הוא עמד מהצד והתבונן לא הוא ולא קצין הבטחון לא טיפלו בלקוחה עלימה זו שהשפילה אותנו לפני כולם.. ולבסוף המנהל התערב ואמר"סגרי קופה זה היה הפתרון שלו לבעיה. ניגשתי אליו בצד ואמרתי שזה לא צודק שאנחנו עם תינוק קטן מחכים חצי שעה בתור ופתאום מופיעה לקוחה כזאת שגורמת לשיבושים בחנות ומתנהגת באלימות וזה לא מטופל הוא אמר לי תסתדרו בניכם אני לא מתערב ולא מתווכח על לקוחות. נשאל השאלה למה הסניף צריך מנהל אם הוא לא מטפל במקרים חמורים כאלו המקרה היה חמור יותר מהפרשה של השוקולד במטוס.. אני רוצה שמנהל זה יפוטר ממקום עבודתו והעסק יפ אותנו על ההשפלה ועוגמת הנפש שעברנו . ויאתר לקוחה זו שטענה בפני כולם שמנהל הסניף מכיר אותה טוב ושתוגש תלונה במשטרה על התנהגותה האלימה. חשוב לציין שאנחנו עזבנו את הקנייה ואילו הלקוחה קיבלה שירות!!!

פנינו אל רשת רמי לוי לצורך קבלת תגובתם.