תלונה נגד חברת ארקיע וסוכנות התיירות בליק
תלונה נגד חברת ארקיע וסוכנות התיירות בליק אשר נשלחה לאתרנו על ידי רעות מסורי:
בתאריך 2.3.15 שלחתי ל: '[email protected]'; '[email protected]' את הפנייה הבאה:
שלום
בתאריך 11.2.15 הייתי אמורה לחזור מאילת בטיסה של 12:30 לשדה דב
הטיסה התבטלה בשל תנאי מזג האוויר.
יש לציין שאני יחד עם חברותי הגענו לשדה התעופה ושם נאמר לנו שלא יהיו טיסות בשעות הקרובות.
ניסיתי להשיג את החברה מס' פעמים בטלפון (באותו היום) ללא הצלחה. באחת הפעמים התבקשתי להשאיר מס' עמ"נ שיחזרו אלי – ולא חזרו עד היום.
בנוסף, בשיחה עם חברת "בליק" דרכה הזמנתי את הטיסה – נאמר לי מס' פעמים ע"י נציגי החברה ש"ארקיע" אמורה לדאוג להחזרים מאחר והתשלום כבר עבר לחברה.
מבקשת לדעת כיצד ומתי מתבצע הזיכוי?
בברכה רעות מסורי 054-4322454עד כה לא קיבלתי כל תגובה וגם לא ראיתי כל זיכוי בחשבוני.
אודה מאוד לטיפולכם המסור.
רעות
פנינו אל חברת ארקיע וסוכנות הנסיעות בליק לצורך קבלת תגובתן לעניין זה. ככל שתגובתן תועבר אלינו נפרסמה כאן.
תגובת סוכנות התיירות בליק:
בתאריך 30/01/2015 טסתי עם בת זוגתי לאילת דרך ארקיע לאילת.
בשל היותי גבוה ביקשתי מדיילת הקרקע מקום ליד דלת החירום, שם המקום מרווח יותר.
דיילת הקרקע היתה חמורת סבר, ואמרה "בסדר", אך בפועל הושיבה אותנו במקום צפוף.
ביקשנו מדיילת האוויר לבדוק האם קיים מקום מרווח יותר בטיסה וזו השיבה "כן" בשמחה והעבירה אותנו לשם.
לאחר פניה לבירור המקרה מול פניות הציבור של ארקיע, ציפיתי להתנצלות ולסיום הנושא אך כדאי שתקראו את תגובתם שתצורף מיד.
למען הסר ספק, אני בריא וכל חלקיי מקוריים ללא החלפות 🙂 וכך גם אצל בת-זוגתי ומעולם אף אחד מהגורמים לא העלה בפנינו נושא בריאותי כלשהו.
"שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך.
נציגי חברתנו בשדה התעופה, נדרשים ומונחים לעשות כמיטב יכולתם להיענות לכל הבקשות המיוחדות.
על פי חוקי התעופה הבינלאומיים בהתייחס לכללי בטיחות טיסה, אסורה הושבת נוסעים אשר תנועתם
מוגבלת במושבים הסמוכים לפתחי החירום של המטוס.
תרגולות החירום במקרה של נחיתת חירום מנחות את הצוות להיעזר בנוסעים במושבים אלה בתהליך פינוי המטוס.
הפרת חוק בטיחות זה, היא עבירה חמורה מאד, ולעובדי חברות התעופה אין כל רשות או סמכות להפעיל שיקול דעת בנושא זה.
מבדיקתנו עולה כי דיילת הקרקע הבינה מדבריך כי הנך מוגבל בתנועה לאחר פרוצדורה רפואית של החלפת ברך ובהתאם לכך
חל עליה איסור להושיבכם ביציאת חירום.
מידע זה לא נמסר לדיילת האוויר אשר בתום לב אפשרה לכם לעבור ולשבת ביציאת החירום.
אנו תקווה כי המייל האיר את פני הדברים.
בברכה,
הילה
שירות לקוחות
ארקיע"
לאחר פנייתי אליהם לשמע תשובתם ההזויה, לא קיבלתי כל מענה מהם למרות שפניתי מספר פעמים לברר מדוע רשמו שקרים הזויים אלו, האם זו תגובה ראויה לחברה בסדר גודל של ארקיע???
היזהרו מאתר בליק!! מדובר ברמאים סוג א'. הזמנתי חבילת נופש לברצלונה. סיכמתי על מלון מסוים מול נציג בליק ,תוך שאני מוודא באינטרנט את מיקומו וקירבתו למרכז העיר ולתחבורה ציבורית. כשהגענו לברצלונה הסתבר שהוזמן לנו מלון אחר מחוץ לעיר, ושכדי להגיע צריך ללכת רבע שעה ברגל עד לתחנת הרכבת +נסיעה של 40 דקות ברכבת. וכל זה במחיר מלון בתוך העיר! התלוננתי להנהלת החברה במייל(כי טלפונית אפשר להשיג אותם רק לצורך הזמנה) ואני עדין מחכה לתגובתם, שלא תגיע! נוסף על כך, נודע לי בסוף הנופש כי למרבית הנוסעים שינו את המלון עקב OVERBOOKING. דבר שגרר עיכובים רבים וטרחה מיותרת. מפציר בכל מי ששוקל להזמין דרכם- היזהרו פן תיפגעו! עדיף לשלם קצת יותר על ההתחלה ולקבל את מה שרצית מאשר ללם בסוף על נסיעות ועוגמת נפש. המטרה היחידה שלהם זה למלא טיסות , גם אם זה בא על חשבון הלקוח!
וואי קרה לנו עכשיו אותו דבר מהחברה הזו ניקח עוד ופעם אחת לתמיד ניגמור איתם הזמנו מלון 4כוכבים קיבלנו 3 באותו מקום פשוט בכיתי יום שלם
הזמנתי אתמול כרטיסי טיסה לי ולבן זוגי דרך חברת בליק. מחיר הטיסה כפי שצויין באתר הוא 372 דולר. בפועל חוייבנו ב375 שח. אין לנו קושי כלכלי לשלם 3 דולרים נוספים אך הפתיע אותי מאד הפער. התקשרתי לחברת בליק והם קשקשו לי משהו על כך שהתשלום הוא בשקלים ושזה רשום באותיות הקטנות. לאורך כל ההזמנה שביצעתי לא ננקב שום סכום בשקלים אלא רק בדולרים. אחת הטלפניות שם ענתה לי בחוצפה גדולה היום שזה רשום באותיות הקטנות וניתקה לי את הטלפון בפרצוף. ביקשתי לפנות להנהלה שם וקיבלתי את כתובת האתר הרגילה שבה אין אפשרות לפנות לממונים עליהם. פשוט גועל נפש!
הזמנתי כרטיסי טיסה לטיול מאורגן דרך חברת בליק תיירות.
והתקשרתי למוקד לשאול מתי יגיעו הכרטיסים ופרטים לגבי הטיול. המוקדן( זו לא הפעם הראשונה שנתקלתי במוקדני חברת בליק תיירות) חוצפן חסר סבלנות וחסר יכולת בקיום תקשורת בסיסית, פשוט "מנפנפים" אותך בטלפון ובסוף מנתקים.
קחו זאת לתשומת ליבכם מנהלי בליק תיירות יש לכם טיולים טובים אבל נותני שירות גרועים בסוף לא ישארו לכם לקוחות בגלל מוקדנים חסרי יכולת בלתת שירות ללקוח.