תלונה נגד חברת ארקיע וסוכנות התיירות בליק

תלונה נגד חברת ארקיע וסוכנות התיירות בליק אשר נשלחה לאתרנו על ידי רעות מסורי:

בתאריך 2.3.15 שלחתי ל: '[email protected]'; '[email protected]' את הפנייה הבאה:
שלום
בתאריך 11.2.15 הייתי אמורה לחזור מאילת בטיסה של 12:30 לשדה דב
הטיסה התבטלה בשל תנאי מזג האוויר.
יש לציין שאני יחד עם חברותי הגענו לשדה התעופה ושם נאמר לנו שלא יהיו טיסות בשעות הקרובות.
ניסיתי להשיג את החברה מס' פעמים בטלפון (באותו היום) ללא הצלחה. באחת הפעמים התבקשתי להשאיר מס' עמ"נ שיחזרו אלי – ולא חזרו עד היום.
בנוסף, בשיחה עם חברת "בליק" דרכה הזמנתי את הטיסה – נאמר לי מס' פעמים ע"י נציגי החברה ש"ארקיע" אמורה לדאוג להחזרים מאחר והתשלום כבר עבר לחברה.
מבקשת לדעת כיצד ומתי מתבצע הזיכוי?
בברכה רעות מסורי 054-4322454

עד כה לא קיבלתי כל תגובה וגם לא ראיתי כל זיכוי בחשבוני.
אודה מאוד לטיפולכם המסור.
רעות

פנינו אל חברת ארקיע וסוכנות הנסיעות בליק לצורך קבלת תגובתן לעניין זה. ככל שתגובתן תועבר אלינו נפרסמה כאן.

תגובת סוכנות התיירות בליק:

הלקוחה זוכתה אל מול חברת האשראי בתאריך 04/03/2015 בסכום: 594 ₪.