תלונה נגד הוט – מחייבת לבטל הקפאת מנוי כדי לתאם הגעת טכנאי

תלונה נגד הוט של הילה נחום:

אני לקוחה של הוט של אינטרנט וטלפון , בחודש מרץ ביקשתי להקפיא את המנוי עקב מעבר דירה , הנציגה אמרה שתקפיא
את המנוי עד ל15/4 ומתי שאני רוצה להתקשר ויתאמו איתי טכנאי , לפני כשבוע התקשרתי לתאם שוב טכנאי אמרו כי לא
צריכה להיות בעיה ועדיין לא ניתן , אתמול שוב התקשרתי ענתה לי נציגה ואמרה בשביל לתאם טכנאי אני צריכה להסיר את ההקפאה , נאמר לה כי המעבר הוא רק ב1/4 ומדוע שאני אשלם מעכשיו אמרה כי אין לה מה לעשות או להתקשר ביום שאני עוברת ויתאמו איתי טכנאי שאלתי אותה אם יבוא באותו יום אמרה כן ואחר כך חזרה בה ביקשתי לדבר עם מנהל , חזר אלי מנהל היום ששמו עבד מהצוות של שני העלתי בפניו את מה שנאמר , לא נתן לי להמשיך לדבר אמר כי זה המדיניות של הוט ( אבסורד שאני צריכה לשלם בעוד שאנני גרה בדירה ) ביקשתי להתנתק ולדבר עם מנהל אחר אמר כי זה לא רלוונטי וניתק .
אודה לעזרתכם בפתרון בעיה . תודה

פנינו לחברת הוט במטרה לקבל את תגובתה. ככל שנקבלה, נפרסמה כאן.